13

مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی کِی پرداخت می‌شود؟

  • کد خبر : 281838
  • 18 خرداد 1400 - 12:35
مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی کِی پرداخت می‌شود؟
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران درباره زمان پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان توضیح داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار بازنشستگان ، علی دهقان‌کیا در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که آیا مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی سایر سطوح در خردادماه پرداخت خواهد شد یا خیر، اظهار کرد: امیدواریم این مسئله در این ماه عملیاتی شود البته سازمان با مشکلات مالی روبه‌رو است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش حقوق بازنشستگان و همچنین همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، در فروردین‌ماه حقوق بازنشستگان افزایش پیدا کرد که البته به جز بازنشستگان سایر سطوح  تمامی این افراد مابه التفاوت افزایش حقوق خود را دریافت کرده‌اندو امیدواریم در خردادماه این مابه‌التفاوت به حساب بازنشستگان سایر سطوح واریز شود.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران در پاسخ به این پرسش که وضعیت پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان این سازمان سرانجام چه شد گفت: در این زمینه نیز به زودی فرایند ثبت‌نام آغاز خواهد شد .منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=281838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .