3

مجتمع تجاری بوستان در پونک ناایمن است

  • کد خبر : 296421
  • 26 اردیبهشت 1402 - 23:45
مجتمع تجاری بوستان در پونک ناایمن است
رئیس ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با معرفی مجتمع‌ بوستان در منطقه پنج تهران به عنوان یکی از ۹۵ ساختمان ناایمن و بحرانی تهران، از تعیین تکلیف این ساختمان‌ها خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، مهدی بابایی با حضور در جمع خبرنگاران درباره وضعیت ساختمان‌های ناایمن پایتخت گزارشی ارائه کرد.

وی با اشاره به کاهش ساختمان‌های ناایمن از ۱۲۹ واحد به ۹۵، اظهارداشت: پیرو تذکر به مالکان برای رفع خطر و ایمن‌سازی، جلسه‌ای با معاون دادستان و مالکان در اسفند سال گذشته برگزار و اتمام حجت شد که در صورت اقدام نکردن، پلمب یا قطع انشعابات انجام شود.

بابایی تاکید کرد: ایمن‌سازی ۳۳ ساختمان‌ از ۱۲۹ ساختمان بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و از فهرست این ساختمان‌ها خارج شد.

وی اضافه کرد: اسامی ۹۵ ساختمان باقی مانده که همکاری نکردند، به دادستانی اعلام شد و اکنون چند مالک برای عقد قرارداد ایمن سازی اقدام کرده‌اند و تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش بیشتری خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مدیریت شهری باید با همکاری قوه قضاییه تا پایان امسال این ۹۵ ساختمان را تعیین تکلیف کند.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران درباره انتشار فهرست اسامی ساختمان‌های ناایمن، این امر را وظیفه مجری عنوان کرد و گفت: همه اقدامات لازم برای همکاری با مالکان انجام شده است و از شهرداری می‌خواهیم که اطلاع رسانی کند تا مردم از ورود به این ساختمان‌ها خودداری کنند زیرا حق آنهاست.

وی افزود: بیشتر این ساختمان‌ها اداری و تجاری هستند اما در مورد مراکز درمانی، وزیر بهداشت شیوه‌نامه‌ای صادر کرد که باید سریعتر نسبت به ایمن‌سازی اقدام کنند که به رشد خوبی رسید اما اخیراً مهلت یک ساله برای تمدید مجوزهای بهداشتی مراکز داده شد و سرعت را کاهش داد.

بابایی با اشاره به روند ورود به ایمن سازی، گفت: شهرداری پس از اخطار نسبت به اطلاع رسانی اقدام می‌کند، سپس قطع انشعابات انجام و در نهایت پلمب می‌شود.

وی با بیان اینکه تقاضا داریم علاوه بر نصب بنر، اسامی این ساختمان‌ها به رسانه‌ها نیز اعلام شود، گفت: برای نمونه، مجتمع تجاری بوستان در پونک منطقه پنج از جمله این ساختمان‌هاست که از مردم می‌خواهیم به این ساختمان ورود نکنند.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: هیچ گونه اقدام ایمن سازی در این مجتمع تجاری انجام نشده و برای ورود شهروندان ناایمن است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .