19

محرمانه های آزاده نامداری : از ازدواج تا مرگ مشکوک

  • کد خبر : 279675
  • 07 فروردین 1400 - 7:29
محرمانه های آزاده نامداری : از ازدواج تا مرگ مشکوک
گزارشی از بیوگرافی و زندگی پرفراز و نشیب آزاده نامداری را در عصر شهروند می خوانید .

آزاده نامداری متولد نهم آذر سال ۱۳۶۳ در تهران، روز ششم فروردین ۱۴۰۰ شمسی به طرز مشکوکی در منزلش در برج B2 مهستان واقع در خیابان ایران زمین شهرک غرب تهران درگذشت. مریم عباسی، تصاویری اختصاصی از زمان خروج پیکر مرحوم آزاده نامداری در فضای مجازی منتشر کرد.

قتل آزاده نامداری یا خودکشی آزاده نامداری با بارداری آزاده نامداری در زمان مرگ، همه کلید واژه های جست و جوی ایرانیان در گوگل درباره اطلاع از آخرین خبرها از فوت یکی از مطرح ترین مجریان زن تلویزیون در یک دهه اخیر است.

اورژانس تهران اخیرا اعلام کرد که زمانی که از طریق مادر مرحومه، مطلع شدیم خبری از او نیست و به محل سکونت وی مراجعه کردیم، ۴۸ ساعت از مرگ آزاده نامداری گذشته بود و چهره او در ابتدا قابل شناسایی نبود.

احتمالا تا چند روز دیگر، نتیجه آزمایشات سم شناسی بر روی پیکر مرحومه اعلام شود و بخشی از زوایای پنهان درگذشت این مجری سرشناس رسانه ملی، آشکار شود. قطعا پرونده درگذشت آزاده نامداری، مثل پرونده قتل میترا استاد، زوایای زیادی دارد که جزییات بیش تر آن از طریق مراجع قانونی و قضایی اعلام خواهد شد. اینکه زندگی پر فراز و نشیب نویسنده کتاب خانمی که شما باشی، سناریوی برای ساخت فیلم یا سکانس هایی در سینما خواهد شد یا نه را باید در سال های آینده به انتظار ماند.

شماری از سلبریتی های سینما، تلویزیو، سیاست و ورزش ایران از سید حسن خمینی تا پرویز پرستویی، با انتشار اینستانوشته هایی، درگذشت مجری نامدار رسانه ملی را تسلیت گفتند. در بین تسلیت ها، اینستانوشته استاد پرویز پرستویی، بخشی از واقعیت ها را حول و حوش این رویداد تلخ نوروزی، روایت می کرد:

دختری و مادر فرزندی از جهان هستی رفته و از الان پیکر بی جانش دوباره ملعبه بازی ناجوانمردانه ما مجنونان مجازی شده کاش حداقل الان روح جداشده از پیکرش را آسوده بگذاریم و برتر از ان لحظه ای بیندیشیم به روح و روان فرزند بجای مانده ای که بجای زمزمه دلنشین مادر، در این ایام هول و ناباوری و بی پناهی عقده های متعفن کارشناسی امثال من درباره عزیزترین از دست داده را میشنود و می خواند اف بر من وآن تفکر همیشه خرسند از مشکل دار شدن دیگران ، واقعا تاسف اصلی نه بر آزاده نامداری ، بلکه بر انسانیت از دست رفته خودم.

پست تسلیت پرویز پرستویی درباره درگذشت آزاده نامداری، ساعتی پیش از انتشار، با بازتاب گسترده رسانه ای همراه و صدها هزار لایک و هزاران کامنت گرفت.

آزاده نامداری با اجرا در برنامه تازه ها در سیمای خانواده به شهرت رسید و ازدواج با فرزاد حسنی و طلاق از وی و در نهایت ازدواج با سجاد عبادی، او را در کانون توجهات افکار عمومی و شبکه های اجتماعی قرار داد.

آزاده نامداری که اکنون از مطرح ترین چهره های رسانه ای در سال ۱۴۰۰ شمسی است و جامعه منتظر گزارش پزشکی قانونی درباره مرگ مشکوک است، در تیر ۱۳۹۳ با فرزاد حسنی ازدواج کرد و کم تر از یک سال بعد نیز از این مجری جنجالی شبکه ۳ طلاق گرفت. در سال ۱۳۹۴ با سجاد عبادی ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند شد.

 ازاده نامداری در سال 1394 با سجاد عبادی ازدواج کرد

افشای تصویر سوئیس گردی های بدون حجاب این مجری چادری رسانه ملی در کنار نوشیدنی های خاص سبب شد تا این مجری همیشه جنجالی، از رسانه ملی فاصله بگیرد.
آزاده نامداری ۲۰ سال سن داشت که وارد رسانه ملی شد. کارش را در شبکه استانی کرمانشاه آغاز کرد و با اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران شروع به کار کرد. ۴ سال او را تا سال ۸۸ در برنامه تازه ها دیدیم. برنامه غیر منتظره شبکه ۲ نیز از جمله برنامه هایی بود که آزاده نامداری در آن نقش آفرینی داشت.
برنامه خانمی که شما باشی، از جمله برنامه هایی بود که مرحوم آزاده نامداری در آن حضور داشت. مجری ممنوع التصویری رسانه ملی، از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ از تلویزیون دور بود.

آزاده نامداری و فرزاد حسنی

ازدواج آزاده نامداری با فرزاد حسنی در کنسرت فرزاد فرزین رسانه ای شد. سید حسن خمینی ، عاقد عقد فرزاد حسنی و آزاده نامداری بود. علت جدایی نیز انتشار یک عکس کبود از چشم وی اعلام شد که نشان می داد که مرحوم آزاده نامداری قربانی خشونت خانگی شده است.

مرحوم آزاده نامداری قربانی خشونت خانگی

تصویر پست جنجالی اینستاگرام اول آزاده نامداری که چهره کبود خود را نشان داد. او همسر سابقش را به دروغ گویی متهم کرد. او گفته بود وی، به نزدیک ترین کس خود هم رحم نکرد. او گفته بود که از فرزاد حسنی، ۴۰ فایل صوتی دارد که می تواند افشا کند.
فرزاد حسنی در پاسخ به افشاگری آزاده نامداری به کتک زدن او اعلام کرد که بر فرض، این ادعای کذب، صحت هم داشته باشد، آیا روش درستی برای بیان آن بود؟ او پاسخش را به دلیل سید بودن مادر ۶۳ ساله اش اعلام کرد!

این عکس، مدتها سمبل خشونت خانگی علیه زنان ایران بود و فرزاد حسنی را مدت ها از رسانه ملی دور کرد. فرزاد حسنی گویا صفحه اینستاگرامی رسمی ندارد. او اخیرا در برنامه شب های مافیا در شبکه نمایش خانگی حضور یافت.
مدتی بعد ایشان با پسر رحیم عبادی (سجاد) ازدواج کرد تا ۶ سال پایان عمرش، وارد فاز دیگری شود. فازی که مدت ها وی را روی جلد مجلات سبک زندگی و هنری برد.

سید حسن خمینی ، عاقد عقد فرزاد حسنی و آزاده نامداری بود

آزاده نامداری بی حجاب در سوئیس

پوشش بدون چادر در سوئیس در کنار آبجو فلدشلاشن در مرداد ۱۳۹۶ سبب شد که بسیاری ، آزاده نامداری را یکی از مصداق های دورویی و دورنگی فرهنگ معاصر ایرانیان لقب دهند. او که مدافع حجاب بود، اکنون به ریاکاری متهم شده است. عده ای هم انتشار این تصاویر از زندگی خصوصی آزاده نامداری را مصداق نقض حریم خصوصی دانسته و آن را محکوم کردند.
توضیحات آزاده نامداری درباره انتشار عکس خصوصی جنجالی نیز، اوضاع را بدتر کرد. او گفته بود که در مکانی سرسبز با حضور محارم، در کنار همسرش بوده است!

حتما بخوانید : محرمانه های عبدالرسول دری اصفهانی و جنجال های سریال گاندو ۲

درباره همسر آزاده نامداری

یکی از جنجالی ترین طلاق سلبریتی های در دهه نود شمسی، طلاق آزاده نامداری از فرزاد حسنی بود. آن هم ازدواجی که کم تر از ۱۲ ماه به طول انجامید. طلاق مهناز افشار از همسرش نیز از دیگر طلاق های جنجالی سلبریتی های در دهه نود شمسی بود.
هم آزاده نامداری و هم مهناز افشار، با پسرانی ازدواج کردند که فرزند مقامات دولتی بودند. سجاد عبادی، فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی بود. سجاد، همسر آزاده نامداریف تنها پسر خانواده بود و تنها یک خواهر دارد. او متولد سال ۱۳۶۰ بود.

خبر درگدشت یا خودکشی آزاده نامداری

رحیم عبادی ساعت ۱۹:۵۰ روی شنبه ۷ فروردبن ۱۴۰۰ شمسی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس میگیرد و خبر درگذشت عروسش را اعلام می کند. همسر آزاده نامداری (سجاد عبادی)، در رشته سیاست گذاری عمومی تحصیل کرده بود و سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی مهر البرز بود. دانشگاهی که پدرش، قائم مقام آن است.

همسر ازاده نامداری

پدر همسر مرحومه آزاده نامداری، در دولت هشتم، رئیس سازمان ملی جوانان بود. مشاور سید محمد خاتمی بود و استادیار نخستین دانشگاه مجازی ایران محسوب می شود. همسر رحیم عبادی یا مادر شوهر آزاده نامداری، رئیس کمیسیون زنان جبهه مشارکت معرفی شده است.

گشتی در اینستاگرام آزاده نامداری

آزاده نامداری پیش از فوت، ۴۴۹ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود و ۶۰۰ هزار دنبال کننده داشت. او ۲۷۰ صفحه را دنبال می کرد. اینستاگرام مرحوم آزاده نامداری در نشانی: @azadenamdari.original در دسترس است. در پی اعلام خبر درگذشت آزاده نامداری، شاهد هجوم کاربران اینستاگرد ایرانی به پیج اینستاگرامی آزاده نامداری هستیم. به گونه ای که آخرین ویدیویی که مرحوم یک هفته پیش از درگذشتش منتشر کرده است، بیش از ۳ میلیون بازدید و ده ها هزار کامنت گرفته است.

تبریک سال نو آزاده نامداری

عکس بالا، تبریک سال نو آزاده نامداری است که چند روز پیش از درگذشتش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و ابراز امیدواری کرده بود که حال همه خوب باشد. دخترش گندم نیز در این ویدیو حضور داشت. لیلا رجبی، محمد رضا غفاری و دیگر سلبریتی ها، زیر این پیام، کامنت زده بودند.

تصویر سفره هفت سین آزاده نامداری که در آستانه نوروز 1400 به اشتراک گذاشت

(تصویر سفره هفت سین آزاده نامداری که در آستانه نوروز ۱۴۰۰ به اشتراک گذاشت)

افسردگی و خودکشی آزاده نامداری

مخاطب گرامی

اگر نظر و دیدگاه و خاطره ای از برنامه های به یاد ماندنی مجری برنامه خانمی که شما باشی در ذهن دارید، مراتب را با رعایت حریم خصوصی از طریق بخش کامنت در این گفتار به اشتراک بگذارید. یادش گرامی و خدایش بیامرزد.. .

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=279675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. خدا رحمتش کند روحش شاد باشد خدا به دختر کوچولوش رحم کند ان شاالله

  2. خدا رحمتش کند اگر کسی از غم واندوه فوت ایشان دق کندکم است !چرا؟…….یک انسان یک مادر یک امید به زندگی ….درفصلی غیر از پاییز عمر بلکه در بهار عمرخویش مهاجر دیار باقی وآرامش در روضه رضوان درجوار حق شد…..عموم مردم پاک ونیک سرشت مبهوت وغصه دار مهاجرتش شدند.وقطعا حق تعالی در زمان مناسب مسببان وعاملان ورود به حریم خصوصی مرحمه آزاده نامداری را عقاب خواهدکرد.

  3. اکثرکسانی که سفری به اروپا کانادا یا غرب داشته اند نیک میدانند منازل در آنجا حصار به قول ما روستازاده ها ندارد وتراکم جمعیت مانند تهران ودیگر روستاهای مانیست که چشمهای نامحرم حریم خصوصی دیگران را به دقت نظاره کنند.آن تصاویر سوییس کاملا مشخصه از فاصله دور گرفته شده وبا تجسس ودقت تا آبروی مسلمانی را در سیاه چاله فضای مجازی خدشه دار کند.(کاش به مرحومه اجازه دفاع از تریبون های مقتضی داده میشد)وامید به زندگی محکم تراز گذشته در روح وجان اوپررنگتر وپررنگتر میشد.

  4. روحش شادزن پاکی بودخدابه خانوادش صبربده واقعاوقتی شنیدم فوت کرده ناراحت شدم انشالله خداموردرحمت قرارداده باشه

  5. انشالله مورد رحمت قرارگرفته باشه

  6. خدابیامرزش روحش قرین رحمت الهی بنده خدا گندمش روصبربده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .