11

محسن هاشمی: تهرانی‌ها امسال ۶۰۰ میلیارد تومان عوارض آب پرداخت کردند

  • کد خبر : 278754
  • 26 اسفند 1399 - 12:50
محسن هاشمی: تهرانی‌ها امسال ۶۰۰ میلیارد تومان عوارض آب پرداخت کردند
رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال تهرانی‌ها 600 میلیارد تومان عوارض مربوط به حوزه آب پرداخت کرده که این عوارض در جهت اجرای پروژه‌های تصفیه آب در پایتخت توسط شرکت آبفا استفاده می‌شود.

به گزارش اخبار شورای شهر، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ امروز آخرین جلسه شورای شهر تهران در سال ۹۹ برگزار شد و جلسه هم‌اندیشی نیز به افتتاح مجازی سه ایستگاه مترو و بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه امروز ۷٫۵ کیلومتر به خطور مترو تهران افزوده شد گفت:‌در صحن امروز شورا اجازه فروش دو ملک جهت تأمین بودجه غیرنقد به شهرداری تهران دادیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین در صحن امروز شورا نماینده شرکت آبفا در صحن حضور یافت و گزارشی از تأمین اعتبار برای پروژه‌های حوزه آب ارائه شد.

هاشمی گفت: بر اساس این گزارش امسال تهرانی‌ها ۶۰۰ میلیارد تومان عوارض مربوط به آب را پرداخت کردند و برای سال آینده هم نیز به شرکت آبفا اجازه داده شد از این عوارض برای پروژه‌های تصفیه آب استفاده شود.

وی درباره بودجه ۱۴۰۰ شهرداری گفت: لایحه تصویب شده بودجه ۱۴۰۰ به فرمانداری تهران ارسال شده و منتظر نامه فرمانداری هستیم و اگر به نتیجه برسد در جلسه فوق‌العاده به صورت مجازی آن را مطرح می‌کنیم.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: جلسه بعدی شورای شهر نیز ۱۵ فروردین برگزار خواهد شد. منبع


سید حسن رسولی:

هر شهروند تهرانی ۷۰ هزار تومان در سال ۹۹ برای اجرای پروژه‌های آبفای تهران پرداخت کرده است

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در اجرای شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب تهران، ایجاد آب اضطراری و تصفیه خانه هدف کمک به دولت توسط مردم و شهروندان بود. با این حساب هر کدام از مردم در سال ۹۹ با این مصوبه نزدیک به ۷۰ هزار تومان کمک کردند تا این پروژه ها زودتر اجرا شود و سطح ایمنی و بهداشت مردم و شاخص های مربوط به محیط زیست و کیفیت زندگی بهبود یابد.

در دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران و در جریان بررسی مفاد تبصره ۱۱ مصوبه ابلاغی در حوزه آب و فاضلاب شهر تهران سید حسن رسولی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: از محل جلب کمک و همیاری مشترکان آب و فاضلاب شهر تهران برای سال ۹۹ نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان به اجرای پروژه ها کمک کردیم.

به گفته او تسریع در اجرای شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب تهران، ایجاد آب اضطراری و تصفیه خانه هدف کمک به دولت توسط مردم و شهروندان بود. با این حساب هر کدام از مردم در سال ۹۹ با این مصوبه  نزدیک به ۷۰ هزار تومان کمک کردند تا این پروژه ها زودتر اجرا شود و سطح ایمنی و بهداشت مردم و شاخص های مربوط به محیط زیست و کیفیت زندگی بهبود یابد.

رسولی ادامه داد: شورای شهر برای حصول اطمینان از این که این مبالغ درست هزینه می‌شود، آقایان میلانی و فراهانی مستقیما به نمایندگی از شورا در هیات مدیره آب و فاضلاب انتخاب کرد تا نظارت و کنترل دقیق درباره هزینه کرد این مبلغ داشته باشد تا این مبالغ صرف امور جاری شرکت نشود. علاوه بر این برای اطیمنان بیشتر حسابرسی رسمی را انتخاب کردیم.بنابراین پیشنهاد می دهم همین مبلغ را برای سال آینده تصویب کنیم تا شاهد تکمیل پروژه های آبفای تهران باشیم.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=278754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .