18

بیوگرافی و تصاویر محمد رضا رهبری : بازیگر بچه مهندس ۴

  • کد خبر : 280601
  • 26 فروردین 1400 - 7:00
بیوگرافی و تصاویر محمد رضا رهبری : بازیگر بچه مهندس ۴
محمد رضا رهبری که 30 شب مهمان شب های ایرانیان در ماه مبارک رمضان در شبکه 2 سیما است، متولد پنجم دی ماه سال شصت و یک در تهران است.

آشنایی با محمد رضا رهبری

سریال بچه مهندس ۴ به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی سعید سعدی، سریال ماه رمضانی ۱۴۰۰ است که هر شب از شبکه ۲ سیما روی آنتن می رود. فصل چهارم سریال پربیننده بچه مهندس، مهمان شب های اردیبهشتی ایرانیان در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ شمسی خواهد بود. در رمضان ۹۹، فصل سوم بچه مهندس با بازی روزبه حصاری روی آنتن رفت و در فصل چهارم این سریال، شاهد نقش آفرینی محمد رضا رهبری به جای روزبه حصاری هستیم. موضوعی که بازتاب های زیادی در اینستاگرام داشته است.

روزبه حصاری، بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس بود و چون دستمزد بالایی طلب می کرد، در فصل چهارم حضور ندارد و محمد رضا رهبری، جایگزین وی شده است. بخش هایی از سریال بچه مهندس ۴ در شهر مشهد مقدس فیلمبرداری شده است و سکانس های پایانی آن در هفته سوم فروردین ۱۴۰۰ شمسی ساخته شد.

محمد رضا رهبری در یکی از پربیننده ترین سریال های بهار ۱۴۰۰ سیما حضور دارد و این می تواند سکوی پرشی برای این هنرپیشه جوان جهت نقش آفرینی در فیلم ها و سریال های سال ۱۴۰۰ به بعد باشد.

محمد رضا رهبری در فصل چهارم بچه مهندس، با استاد ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کوروش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی فر، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران و شهین تسلیمی و محمد رضا هدایتی و امید روحانی، بهنام شرقی و رحیم نوروزی، هم بازی شده است.

گاهی داریم به بیوگرافی و آثار محمد رضا رهبری که نقش جواد جوادی در فصل چهارم سریال بچه مهندس

در این گزارش، نگاهی داریم به بیوگرافی و آثار محمد رضا رهبری که نقش جواد جوادی در فصل چهارم سریال بچه مهندس را بازی کرده است. اگر درباره این هنرپیشه جوان سینما و تلویزیون، نظر و دیدگاهی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: درباره سریال های ماه رمضان ۱۴۰۰ سیما

بیوگرافی محمد رضا رهبری

بیوگرافی محمد رضا رهبری

محمد رضا رهبری که ۳۰ شب مهمان شب های ایرانیان در ماه مبارک رمضان در شبکه ۲ سیما است، متولد پنجم دی ماه سال شصت و یک در تهران است. این هنرپیشه دهه شصتی تلویزیون ایران، در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده و تحصیلات هنری ندارد. از سال ۱۳۸۴ به صورت حرفه ای پس از طی کردن دوره های بازیگری، وارد عرصه بازیگری شد.

داستان سریال بچه مهندس، پسری است به نام جواد جوادی که در کودکی  خود رها شده و در پرورشگاه بزرگ می  شود. نقش کودکی بچه مهندس را یونا تدین بازی کرد و مانی رحمانی نیز نقش نوجوانی بچه مهندس را بازی کرد. در فصل سوم، روزبه حصاری آمد و فصل چهارم هم  قرعه فال به نام محمد رضا رهبری افتاد.

کامران تفتی، فرهاد قائمیان (در نقش صادق توفیقی مقدم)، ثریا قاسمی (در نقش بی بی گوهر)، شیوا خسرو مهر (در نقش زهرا توفیقی مقدم)، اتابک نادری (در نقش مهرپرو)، فرناز رهنما (در نقش تینا وصال)، کاوه سماک باشی (در نقش تینوش وصال)، عباس جمشیدی فر (در نقش کریم فرجام)، افشین نخعی (در نقش افشین عباسی) در فصل سوم بچه مهندس حضور داشتند.

محمد رضا رهبری در خانواده ای ۴ نفره متولد شد و خواهر کوچکی به نام مهسا دارد. ۲ سال پس از حضور حرفه ای اش در عرصه بازیگری، پدرش را در سانحه ای از دست داد و مادرش نیز از فرشتگان کادر درمان کشور هستند.

محمد رضا رهبری نیز مثل بسیاری از سلبریتی های سینما و تلویزیون ایران

محمد رضا رهبری نیز مثل بسیاری از سلبریتی های سینما و تلویزیون ایران، در دوره های بازیگری آموزشگاه بازیگری استاد امین تارخ که نخستین آموزشگاه آموزش بازیگری در تهران بود، شرکت کرد و به عنوان مجری برنامه موج نو، وارد قاب تلویزیون شود.

محمد رضا رهبری در کنار محمد رضا شریفی نیا در سکانسی از یک سریال در شهر ری

(محمد رضا رهبری در کنار محمد رضا شریفی نیا در سکانسی از یک سریال در شهر ری)

بازی محمد رضا رهبری در سریال های پرستاران و میوه ممنوعه، باعث دیده شدن بیش تر جواد جوادی فصل ۴ بچه مهندس شد تا جایگزین روزبه حصاری شود.

محمد رضا رهبری و همسرش ندا قربانی در 10 تیر سال 99 در تهران

(محمد رضا رهبری و همسرش ندا قربانی در ۱۰ تیر سال ۹۹ در تهران)

محمد رضا رهبری، با ندا قربانی که از بازیگران سینما و تلویزیون است ازدواج کرد. همسرش متولد سال ۱۳۸۴ در تهران است.

محمد رضا رهبری، از سلبریتی های تلویزیون است که ساز  می نوازد و ساز مورد علاقه اش نیز، نی است. اهل سفر است و پرویز پرستویی را بهترین بازیگر مرد سینمای ایران می داند.

جواد جوادی بچه مهندس 4 در کنار اکبر عبدی

(جواد جوادی بچه مهندس ۴ در کنار اکبر عبدی)

فیلم شناسی محمد رضا رهبری

محمد رضا رهبری در سال های اخیر در چند فیلم سینمایی بازی کرده است. فیلم  آتش در نیستان، فیلم  سرزمین آبی، فیلم مسلوب ، فیلم ایکس لارج  با بازی سحر قریشی، فیلم هشت چهار، فیلم بهت و فیلم یگان ویژه. تا کنون سابقه همکاری با پنج کارگردان سینمای ایران داشته است.

محمد رضا رهبری در کنار استاد جمشید هاشم پور در فیلم مسلوب

(محمد رضا رهبری در کنار استاد جمشید هاشم پور در فیلم مسلوب)

محمد رضا رهبری در سکانسی از فیلم سینمایی آتش در نیستان در نقش شهید سروان رضا صیادی

(محمد رضا رهبری در سکانسی از فیلم سینمایی آتش در نیستان در نقش شهید سروان رضا صیادی به کارگردانی مسعود تکاور. او هم بازی رزیتا غفاری شده است)

تصویری از سکانس بازی محمد رضا رهبری در کنار سحر قریشی در فیلم سینمایی پرفروش ایکس لارج

(تصویری از سکانس بازی محمد رضا رهبری در کنار سحر قریشی در فیلم سینمایی پرفروش ایکس لارج)

سریال شناسی محمد رضا رهبری

محمد رضا رهبری پیش از بازی در نقش جواد جوادی سریال بچه مهندس ۴ در هشت سریال دیگر دیده شده بود. در سریال دولت مخفی در نقش رحیم حاضر شد. در سریال پرستاران، به عنوان رامین دیده شد. در سریال پربیننده میوه ممنوعه نیز به عنوان سینا ظاهر شد. در سریال به کجا چنین شتابان، سریال دادزن در شبکه نمایش خانگی، سریال دوردست ها، سریال آخرین بازی ، سریال راه و بیراه و سریال چرخ و فلک نیز به عنوان هنرپیشه حضور یافته بود.

در رمضان سال ۱۳۸۶ شاهد یکی از پربیننده ترین سریال های ماه رمضانی شبکه ۲ سیما بودیم که علی نصیریان و هانیه توسلی در آن حضور داشتند. محمد رضا رهبری در این سریال در نقش سینا ظاهر شده بود.

محمد رضا رهبری در سریال چرخ و فلک در بخش قصه سید رضی، به عنوان رضا

محمد رضا رهبری در سریال چرخ و فلک در بخش قصه سید رضی، به عنوان رضا، داماد سید رضی بیرجندی با بازی مهران احمدی حضور یافته بود. سریال چرخ و فلک در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد محصول شبکه اول سیما بود.

فرهاد قائمیان و عبدالرضا اکبری در کنار جواد جوادی سریال بچه مهندس 4

(فرهاد قائمیان و عبدالرضا اکبری در کنار جواد جوادی سریال بچه مهندس ۴)

اینستاگرام محمد رضا رهبری

محمد رضا رهبری که از اواخر فروردین ۱۴۰۰ شمسی، به عنوان جواد جوادی عاشق پیشه در سریال بچه مهندس ۴ حضور دارد، ۴۹ هزار دنبال کننده داشته و بیش از ۴۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. اینستاگرام محمد رضا رهبری در نشانی: @mohammadreza.rahbarii قرار دارد.

اینستانوشته محمد رضا رهبری درباره سکانسی از بازیش در سریال بچه مهندس 4

(اینستانوشته محمد رضا رهبری درباره سکانسی از بازیش در سریال بچه مهندس ۴)

حتما بخوانید: درباره سریال احضار شبکه اول سیما

مخاطب گرامی

اگر درباره نقش آفرینی های محمد رضا رهبری در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی یک دهه اخیر، نظر و دیدگاهی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. هر کسی را نمی‌توان فرشته نامید إن شاءالله تعالی

  2. هر کس را نباید فرشته عنوان کرد.
    انسانهای عادی غیرمعصوم، متن ها واجد شرایط باشند در حد خود بصورت نسبی خوب و یا در کل دارای ویژگیهای در خور خود می‌توانند باشند بخواست خدای متعال
    به یقین ان شاءالله

  3. به نظر من اقای رهبری درسریال چه مهندس ۴ خیلی خوب وعالی ایفا نقش کردند.

  4. سلام اقای رهبری شما واقعا در سریال بچه مهندس به خوبی نقش ایفا کردین و عالی بازی کردین من خیلی بازی شما را دوست داشتم لطفا فصل ۵ را هم بسازید با بازی اقای رهبری و خانم جوادی و خانم قاسمی…
    .. من منتظر فصل بعدی در سال ۱۴۰۱ هستم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .