1

محور چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شد

  • کد خبر : 300023
  • 04 فروردین 1403 - 22:36
محور چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شد
مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد از محور کرج –چالوس و آزادراه تهران – شمال (مسیر جنوب به شمال) را تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام کرد.

به گزارش عصرشهروند، از مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی نشان می‌دهد که در محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار و حدفاصل مکارود تا انارک و حدفاصل ولی‌آباد تا پل زنگوله و محدوده تونل کندوان، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا گزنک و حدفاصل وانا تا بایجان و در محور قدیم رشت-قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده ورودی شهر رودبار، ترافیک سنگین است.

تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت و آزادراه شمال-تهران (شمال به جنوب) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها بیانگر آن است که ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و آزادراه تهران-قم حدفاصل پلائین تا بهشت زهرا سنگین است. بنابراین گزارش، وضعیت جوی نشان می‌دهد، برخی از محورهای استان‌های گیلان، زنجان، کردستان و کرمانشاه دارای بارش باران و محورهای غیرشریانی هشتگرد-طالقان مسدود است.

محورهای سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال دارای انسداد فصلی است.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .