5

مخالف واگذاری ۱۱ ساختمان بهاران به بهزیستی هستیم

  • کد خبر : 118675
  • 04 شهریور 1398 - 10:20
مخالف واگذاری ۱۱ ساختمان بهاران به بهزیستی هستیم

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شهرداری بدون مجوز شورا نمی‌تواند هیچ ملکی را به سازمان‌های دیگر واگذار کند، گفت: مخالف واگذاری ۱۱ ساختمان بهاران به بهزیستی هستیم.

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران، درباره احتمال واگذاری ۱۱ ساختمان «بهاران» توسط شهرداری به بهزیستی اظهار داشت: واگذاری هر ملکی بدون مصوبه شورای شهر در شهرداری امکان‌پذیر نیست و شهرداری نمی‌تواند دارایی و فضای شهری خود را به سازمان‌های دیگر بدون مجوز شورای شهر واگذار یا انتقال دهد.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: موضوع واگذاری مجموعه بهاران به بهزیستی در شورای شهر بررسی می‌شود و ما مخالف این مساله هستیم. البته شهردار تهران هم موضع خوبی در این زمینه داشته است.

به گزارش فارس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مرداد سال جاری به دلیل عدم واگذاری ۱۱ ساختمان بهاران به بهزیستی توسط شهرداری انتقاد کرد و گفت: موضوع آسیب‌های اجتماعی دغدغه فرا روی شهروندان تهرانی است و رفع آن نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی است.

مجتمع‌های بهاران مراکز توانمندسازی و کارآفرینی است که سالانه تعداد زیادی معتاد بهبودیافته از طریق آن آموزش‌های مهارتی فرا می‌گیرند.

فارس

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=118675

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .