5

مدارس استان تهران دوشنبه و سه‌شنبه هم مجازی شد

  • کد خبر : 294183
  • 20 آذر 1401 - 14:44
مدارس استان تهران دوشنبه و سه‌شنبه هم مجازی شد
بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی مقاطع تحصیلی استان‌های تهران و البرز به جز شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه و شهر رودهن در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۱ و ۲۲ آذرماه غیرحضوری شد.

به گزارش عصرشهروند از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار شد.

بر اساس مصوبات این کارگروه، دوشنبه و سه‌شنبه ۲۱ و ۲۲ آذرماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس، دماوند، فیروزکوه و شهر رودهن کودکستان‌ها تعطیل و کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و مجوز روزانه ورود به محدود طرح ترافیک برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه توسط شهرداری تهران صادر نمی‌شود.

از شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

همچنین روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت نمایند.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=294183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .