8

کدام مرکز معاینه فنی شهر تهران در عید فطر باز است؟

  • کد خبر : 295828
  • 01 اردیبهشت 1402 - 10:58
کدام مرکز معاینه فنی شهر تهران در عید فطر باز است؟
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از فعالیت شش مرکز معاینه فنی در روز عید سعید فطر و یازده مرکز در روز بعد از آن در پایتخت خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، شادی مالکی مدیر عامل ستاد معاینه فنی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر در توضیح خبر افزود: در روز عید سعید فطر مرکز آبشناسان به صورت شبانه روزی و پنج مرکز سراج، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحد سیار نوبنیاد از ساعت ۸ الی ۱۴ و در فردای روز عید مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و نه مرکز سراج، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام، آزادی و واحدسیار نوبنیاد و گیلان از ساعت ۸ الی ۱۴ فعال هستند.

مالکی در خصوص مراکز معاینه فنی اینترنتی توضیح داد: در حال حاضر پذیرش در ۱۰ مرکز معاینه فنی شهر تهران مشتمل بر ۲۸ خط معاینه فنی خودرو‌های سبک صرفا اینترنتی انجام می‌شود. مراجعه به مراکز بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، سراج، دماوند و شهید چمران و چهار واحد سیار نوبنیاد، گیلان، هنگام (شماره ۴) و هنگام (شماره ۸) تنها با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت گیری اینترنتی در سامانه تهران من امکان پذیر است. البته بجز ده مرکز صدر الاشاره مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی به سایر مراکز امکان پذیر است.

وی همچنین با اشاره به ارسال پیامک به شهروندان ۱۰ روز قبل از انقضا اعتبار گواهی معاینه فنی افزود: از شهروندان درخواست می‌شود چند روز پیش از اتمام اعتبار معاینه فنی خودروی خود به مراکز معاینه فنی مراجعه نمایند. از آنجایی که پذیرش در تعدادی از مراکز صرفا اینترنتی می‌باشد ممکن است دربعضی از مراکز تعیین نوبت در همان روز امکان پذیر نباشد و یک یا دو روز آتی برای مراجعه وقت داده شود. تاکید می‌گردد مراجعه به مراکز را به آخرین روز اعتبار گواهی معاینه فنی موکول نکنید. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .