8

مرگ ۲ جوان در اثر سقوط خودرو از پل صدر

  • کد خبر : 293037
  • 23 شهریور 1401 - 10:17
مرگ ۲ جوان در اثر سقوط خودرو از پل صدر
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، از مرگ دو جوان در اثر سقوط خودرو از روی پل صدر خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، جلال ملکی، با اشاره به فوت دو نفر و مصدومیت یک نفر در اثر سقوط خودرو، گفت: ساعت ۱۷ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه خودرویی در مسیر بزرگراه صدر قسمت انتهایی بلوار قیطریه، یک مورد حادثه سقوط خودرو اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد که یک دستگاه خودروی ۲۰۷ با سه نفر سرنشین، دو مرد جوان و یک خانم که در طبقه اول پل صدر در مسیر غرب به شرق در حال حرکت بودند، به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف می‌شوند و پس از برخورد با گاردریل از روی آنها عبور می‌کند و به کف رمپ برخورد می‌کند.

ملکی اظهار کرد: سه سرنشین خودرو پیش از سقوط خودرو به بیرون پرتاب شده بودند.

وی با بیان اینکه خودرو به دلیل شدت برخورد دچار آتش‌سوزی شد، اذعان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند و همزمان با خاموش کردن آتش نفرات را از گاردریل خارج کردند که به تأیید عوامل اورژانس دو مرد جوان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه خانم نیز دچار مصدومیت‌های شدیدی شد که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد، اظهار کرد: خوشبختانه سقوط این خودرو روی خودرویی دیگر یا عابر صورت نگرفت و به شخص دیگری آسیب وارد نشد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293037

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .