18

شرایط شرکت در مسابقه استعدادیابی موسیقی بند بازی فیلم نت

  • کد خبر : 280539
  • 24 فروردین 1400 - 7:16
شرایط شرکت در مسابقه استعدادیابی موسیقی بند بازی فیلم نت
مسابقه بند بازی ، جدید ترین مسابقه استعدادیابی در شبکه نمایش خانگی است.

مسابقه بند بازی ، جدید ترین مسابقه استعدادیابی در شبکه نمایش خانگی است که قصد دارد تا عاشقان دنیای موسیقی آماتور را که در این زمینه فعالیت دارند، جذب و از آن ها برای شرکت در یک مسابقه استعدادیابی دعوت کند. مسابقه بند بازی را می توان رقیب قدرتمند مسابقه استعدادیابی عصرجدید به مجری گری احسان علیخانی در شبکه ۳ سیما دانست. اما نیما بانک، کارگردان این مجموعه گفته که رقیب عصر جدید نیست و هر ۴ داورش، در حوزه موسیقی، حرفه ای هستند.

مسابقه بند بازی قرار است از طریق شبکه فیلم نت اکران شود که رقیب فیلیمو و نماوا محسوب می شود. مجری گری برنامه بند بازی را امید حاجیلی بر عهده دارد که از فعالان موسیقی پاپ کشورمان است.

حتما بخوانید: انتقاد از افزایش حق اشتراک فیلیمو

فراخوان شرکت متقاضیان در برنامه بند بازی فیلم نت از ۲۰ اسفند ۹۹ اغاز شده و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت برنامه نسبت به اعلام شرکت در این مسابقه استعدادیابی موسیقی اقدام کنند. مسابقه بند بازی تلاش کرده تا گروه های موسیقی که به دنبال فعالیت های زیر زمینی و غیر قانونی در سطح کشور هستند را شناسایی کرده و با حضور ان ها در برنامه و هدایت آن ها در کانال های قانونی حرفه ای، زمینه انتشار آلبوم آن ها را توسط اسپانسرها، فراهم کند.

فیلم نت از نوروز ۱۴۰۰ به صورت تخصصی وارد عرصه موسیقی شده و با برنامه شب آهنگی تلاش کرده تا  مخاطبان مشکل  پسند خود را به سمت این ژانر برنامه سازی، ترغیب کند.

مسابقه استعدادیابی بند بازی صرفا در زمینه موسیقی است و از آهنگسازان و نوازندگان و خوانندگان جوان ۳۱ استان کشور دعوت میکند تا در این مسابقه، شانس دیده شدن خود را افزایش دهند .

مسابقه استعدادیابی بند بازی صرفا در زمینه موسیقی

مثل مسابقه استعدادیابی عصر جدید، ۴ داور برای این مسابقه در نظر گرفته شده است. داوران مسابقه استعدادیابی بند بازی فیلم نت را خانم مهراوه شریفی نیا، علیرضا عصار، بهروز صفاریان و امید نعمتی بر عهده دارند و قرار است ده ها گروه موسیقی را ارزشیابی حرفه ای کنند.

علاوه بر ارزیابی آثار راه یافته به مسابقه پس از بخش راستی آزمایی، این برنامه قصد دارد تا مطابق با استانداردهای جهانی، آیتم های جذابی را نیز پخش کند. مثل گفت و گو با مهمانان ویژه که احتمالا سلبریتی های سینما، موسیقی، ورزش و سیاست هستند و روایتی از صحنه های آماده سازی گروه های شرکت کننده در مسابقه بند بازی و نظرات آن ها درباره نظر داوران.

گروه های موسیقی جوان شرکت کننده در برنامه استعدادیابی بند بازی فیلم نت، توسط نیما بانک کارگردانی شده و به رقابت خواهند پرداخت.

درباره مجری مسابقه بند بازی

مجری مسابقه بندی بازی فیلم نت که احتمالا در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ شمسی، در زمانی که هنوز فصل سوم عصر جدید روی آنتن شبکه ۳ سیما نرفته است، امید حاجیلی است. امید حاجیلی قرار است مثل احسان علیخانی، مدیریت مسابقه استعدادیابی را بر عهده داشته باشد. متولد ۲ مهر سال ۶۲ در تهران است. نوازنده ترومپت و خواننده و آهنگساز جوان است و کنسرت های بسیاری در سراسر کشور برگزار کرده است.

در سال نود و شش موفق به دریافت درجه دکترای افتخاری رشته آهنگسازی از وزارت علوم شد. او در مقطع کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه هنر، دانش اموخته شد. وی سابقه تدریس در دانشکده موسیقی صدا و سیما را در کارنامه دارد و در ارکتسر سمفونیک وارکستر فیلارمونیک تهران کار کرده است.

سابقه همکاری با کلکسیونی از خوانندگان مطرح ایران مثل: نیما مسیحا، خشایار اعتمادی، محسن چاوشی، علی لهراسبی و حمید حامی در کارنامه دارد. آلبوم آلگرو و دارکوب و حاجیلیتو را ساخته است.

اینستاگرام امید حاجیلی در نشانی: @omidhajili قرار دارد و بیش از ۹۰۰ هزار دنبال کننده داشته و بیش از ۲۷۰۰ پست به اشتراک گذاشته است. از طرفدارانش خواسته تا با هشتگ#bandbazi  از این برنامه حمایت کنند.

اینستانوشته امید جاجیلی درباره مسابقه بند بازی که با عنوان coming soon

(اینستانوشته امید جاجیلی درباره مسابقه بند بازی که با عنوان coming soon همراه شده است)

مهراوه شریفی نیا، خواهر ملیکا شریفی نیا، هنرپیشه سینما و تلویزیون است و شش میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داشته و بزودی به عنوان یکی از ۴ داور مسابقه بند بازی ، روی صندلی داوری قرار میگیرد.

اینستانوشته نوروزی مهراوه شریفی نیا

(اینستانوشته نوروزی مهراوه شریفی نیا)

علیرضا عصار با ۱۳۲ هزار دنبال کننده، از آهنگسازان و خوانندگان موسیقی پاپ کشور است که به عنوان یکی از داوران مسابقه بند بازی فیلم نت معرفی شده است.

اینستانوشته اسفند ماهی علیرضا عصار با لایک دوستان از جمله مهراوه شریفی نیا

(اینستانوشته اسفند ماهی علیرضا عصار با لایک دوستان از جمله مهراوه شریفی نیا)

بهروز صفاریان از داوران حرفه ای این مسابقه است. متولد ۲۴ بهمن سال ۵۶ در تهران و آهنگساز و تنظیم کننده موسقی پاپ می باشد. ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارد و نظراتش می تواند طوفانی از کامنت ها را روانه اینستاگرامش در زمان پخش مسابقه بند بازی و رای دهی به گروه های راه یافته به مسابقه کند. او با بابک امینی نیز همکاری داشته و روایت این همکاری را در استوری های بهروز صفاریان دنبال کنید.

اینستانوشته بهروز صفاریان درباره مسابقه بند بازی فیلم نت

(اینستانوشته بهروز صفاریان درباره مسابقه بند بازی فیلم نت)

اینستاگرام رسمی بند بازی

اینستاگرام رسمی مسابقه استعدادیابی موسیقی بند بازی در نشانی https://www.instagram.com/bandbazi_official/?hl=en قرار دارد و اطلاعات درباره شرایط و شیوه ثبت نام در مسابقه بند بازی و مروری بر آثار ارسالی به مسابقه را می توان در این صفحه دنبال کرد. بزرگ ترین رقابت گروه های موسیقی ۳۱ استان کشور به خصوص عاشقان موسیقی اقوام ایرانی را می توان بزودی در سال ۱۴۰۰ شمسی در این صفحه تماشا نمود که رقابت هیجان انگیزی خواهد بود.

اطلاعیه شماره ۱ مسابقه بند بازی فیلم نت

(اطلاعیه شماره ۱ مسابقه بند بازی فیلم نت)

توضیحات جدید نیما بانک کارگردان بند بازی

نیما بانک با انتشار توضیحی در اینستاگرام بند بازی اعلام کرد که البته که بندبازی، عصرجدید نیست. با تمام احترامی که برای آقای علیخانی و برنامه خوبش قائلم، اما بندبازی تفاوت اساسی با عصرجدید دارد.

اول این را توضیح بدهم که من معتقدم عصرجدید یکی از استانداردترین برنامه‌هایی است که در زمینه استعدادیابی در تلویزیون ساخته شده و با فاصله نسبت به بقیه برنامه‌ها ایستاده و برنامه‌ای کاملا ارزشمند است. تنها شباهت بندبازی با عصرجدید اینست که ما هم در زمینه استعدادیابی فعالیت می‌کنیم. مثل صدها برنامه دیگری که مثل ما ساخته شده، ساخته می‌شود یا در آینده ساخته خواهد شد.

بخش‌های دیگر برنامه ما کاملا با عصرجدید متفاوت است. تفاوت اصلی ما اینست که ما مختص گروه‌های موسیقی یا همان بندهای موسیقی هستیم، نه استعدادی که آکروبات کار می‌کند، یا ورزشکار است یا خواننده‌ای که سولو می‌خواند. ما مختص بندهای موسیقی هستیم و شرکت‌کننده‌های ما هم باید گروه‌های موسیقی باشند. حتی قانونی در آیین‌نامه ما هست که همان گروهی که در هنگام ثبت‌نام اسم‌هایشان را می‌نویسند، باید تا آخر در کنار هم باقی بمانند.

 

اسم خانم شریفی‌نیا تایید شده و حقیقت دارد؟ من جوابی ندارم! فقط چون چند جا خواندم که چرا مهراوه شریفی‌نیا؟ گفتم توضیح بدهم که شما بدانید اگر ساز نواختن ایشان را از نزدیک ببینید و بشنوید، نظرتان درباره تمام حرف‌هایی که زدید عوض می‌شود. ⁃ شما ساز زدن ایشان را از نزدیک دیدید؟
بله، به هر حال ما با هم همکاریم. یک نکته هم در تکمیل صحبت‌هایم بگویم، تیمی که الان با بندبازی همکاری می‌کنند، سال‌هاست که تجربه این کار را دارند. برای خود منم این باور وجود دارد که حداقل تا این لحظه و روی کاغذ، پروداکشنی به این عظمت ندیده‌ام. .
⁃ حالا درباره سایر داورها چطور؟ تایید یا تکذیبی دارید؟
همین روزها اسم داورها را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.
⁃ تاریخ پخش «بندبازی» مشخص شده؟
آن‌هم متعاقبا اعلام می‌شود. اما از من می‌شنوید به جای پیگیری خبرهای زرد، صفحه رسمی بندبازی را دنبال کنید. مطمئن باشید در این صفحه به جز برنامه‌ و خبرهای آن، تولیدمحتوای جذابی در راستای برنامه هم خواهیم داشت.

اطلاعات تکمیلی درباره این مسابقه استعدادیابی در همین گزارش به روز رسانی می شود.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام من خانم شریفی نیا را خیلی دوست دارم و دوست دارم ببینم شون و یا تلفنی با هاشون حرف بزنم و یا با هاشون چت کنم

    ش.م.ا.ر.ه.م.ن
    عدد های بالا را از چپ به راست بخوانید و هجی شده کلمه بعدش را بخوانید راست به چپ
    امید وارم بفهمید چیه
    امید وارم ارزوم براورده بشه

  2. یا سلام وعرض ادب خدمت مسولین محترم وکارگردان وتهیه کننده گرامی به نظر من گروه خوب هامان نوازندگی حرفه ای داشتن وهمه چیز منسجم بود همراه بااجرای خوب وپر تسلط خواننده گروه پدرام نیک نفس برای برنده شدن شانس خوبی دارند تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .