4

مسافران پرواز‌های اربعین ازکجا بلیط خریداری کنند ؟

  • کد خبر : 298103
  • 03 شهریور 1402 - 12:26
مسافران پرواز‌های اربعین ازکجا بلیط خریداری کنند ؟
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: مسافران پرواز‌های نجف تنها از سایت‌های شرکت هواپیمایی و یا سایت‌های مجاز اقدام به خرید بلیت کنند

به گزارش عصرشهروند، جعفر یازرلو گفت: تمامی ناوگان ۱۶ شرکت هواپیمایی برای انجام پرواز‌های اربعین با تمامی ظرفیت‌های خود آماده هستند و مسافران برای تهیه بلیت خود باید از طریق سایت‌های این شرکت‌ها و همچنین سایت‌های مجاز اعلام شده می‌توانند اقدام به خرید بلیت برای مسیر‌های نجف و بغداد کنند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور  به زائران  توصیه می‌شود که بلیت‌های  خود را صرفا از کانال‌های مجاز و تعیین شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت این سازمان به نشانی www.caa.gov.ir اعلام و اطلاع رسانی عمومی شده، تهیه کنند در غیر این صورت باتخلفات نرخی یا فروش بلیت‌های تقلبی توسط سودجویان رو به رو می‌شوند.

او می‌گوید: از واریز وجه بلیت به حساب افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی غیراز حساب‌های رسمی شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر آنلاین فروش منتخب اجتناب کنند.

یازرلو گفت: در صورتی که با تخلفات نرخی با فروش بلیت غیر از کانال‌های تعیین شده برخورد کردند زائران از طریق سامانه حقوق مسافر مراتب را به این سازمان اطلاع دهند.

حتما بخوانید : همه چیز درباره مسیرهای پیاده روی اربعین

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی تابان، وارش، فلای بغداد، ایران ایر تور، آتا، قشم ایر، کیش ایر، پارس، معراج، آسمان، ماهان، کاسپین، ساها، سپهران، ایران ایر، زاگرس از جمله شرکت‌های هواپیمایی دارای مجوز برای فروش بلیت پرواز‌های نجف و بغداد هستند.

گفتنی است برخی از شرکت‌های هواپیمایی پرواز برای بغداد دارند که  در همین رابطه جعفر زاده سخنگوی شرکت هواپیمایی تابان  اعلام کرد:  در ایام اربعین ۱۴۰۲ هواپیمایی تابان ۱۵۲ پرواز را انجام می‌دهد که از این تعداد ۳۰ پرواز رفت و برگشت مربوط به مسیر مشهد-نجف است.

او گفت: ۱۸ پرواز (رفت و برگشت) از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به نجف؛ ۴ پرواز از فرودگاه پیام به نجف، ۶ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه امام به بغداد و ۱۸ پرواز از مشهد به بغداد انجام خواهد شد.

وی با بیان این‌که در مجموع ۲۴ هزار صندلی پروازی برای ایام اربعین عرضه خواهد شد، پرواز‌ها به مقاصد نجف و بغداد با ایرباس ۳۲۰ و ام دی ۸۸ انجام خواهد شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .