5

مشمولان سربازی بخوانند: لغو موقت تاریخ کمیسیون‌های معافیت پزشکی و کفالت

  • کد خبر : 234009
  • 12 فروردین 1399 - 11:47
مشمولان سربازی بخوانند: لغو موقت تاریخ کمیسیون‌های معافیت پزشکی و کفالت

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامتی و رعایت مسائل بهداشتی مشمولان و بویژه مراجعه‌کنندگانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، جلسات شوراهای پزشکی و هیئت‌های رسیدگی تا پایان ۳۰ فروردین ماه سال ۹۹ لغو شد.

به گزارش عصر شهروند، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: معاونت‌های وظیفه عمومی سراسر کشور روزانه پاسخگوی درخواست‌های تعداد زیادی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی در حوزه معافیت کفالت و پزشکی هستند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت این موضوع، در راستای پیشگیری از انتشار بیماری و حفظ سلامتی و رعایت مسائل بهداشتی مشمولان و رفاه حال افراد جامعه و به خصوص مراجعه کنندگانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، جلسات شوراهای پزشکی و هیئت‌های رسیدگی تا پایان ۳۰ فروردین ماه سال ۹۹ لغو شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تاریخ جدید کمیسیون‌های معافیت پزشکی و کفالت از طریق پیامک به اطلاع کلیه متقاضیان می‌رسد تا در تاریخ اعلامی در کمیسیون‌های مربوطه شرکت کنند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا از مشمولان و خانواده‌های آنان خواست که به حوزه‌های وظیفه عمومی در سراسر کشور مراجعه حضوری نداشته باشند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ایسنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=234009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .