2

مشکلات پیست اسکی و راه های مواصلاتی شمشک قابل حل است

  • کد خبر : 299067
  • 22 آبان 1402 - 13:44
مشکلات پیست اسکی و راه های مواصلاتی شمشک قابل حل است
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای شهر شمشک گفت: مشکلات راه اندازی پیست اسکی شمشک و تعریض راه های مواصلاتی شمشک با بررسی راهکارها و پیگیری آن از دستگاه های مربوطه قابل حل است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، نرگس معدنی پور، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهرستان شمیرانات با شورای اسلامی شهر شمشک پس از استماع گزارش ارائه شده در این جلسه بیان کرد: برای حل مشکلات لازم است موضوعات دسته بندی شده و راهکارهایی نیز برای آن ها ارائه شود.هدف ما از حضور در شوراهای شهرها و بخش های شهرستان شمیرانات علاوه بر شناسایی و احصاء موضوعات و معضلات، حل مسائل اولویت دار می باشد. البته شاید نتوانیم تمام مشکلات موجود و معضلات چندین ساله را رفع نماییم اما ضروریست تا مشکلات پس از احصاء، دسته بندی، اولویت بندی و پیگیری شوند.
معدنی پور مطرح کرد: حتماً شوراهای بالادستی در شهرستان ها باید به شوراهای روستا و بخش کمک نمایند تا مشکلات با جدیت پیگیری شوند و برای رفع آن اقدام گردد.
وی اظهار کرد: یکی از راه های شناسایی و احصاء مسائل و مشکلات شهرها و بخش ها و روستاهای شهرستان شمیرانات حضور میدانی و بازدیدهای مستمر می باشد، لذا ضروری است در کنار بررسی های کارشناسی، بازدیدهای میدانی نیز صورت گیرد تا به راه حل های اجرایی تری دست یافت.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات پیست اسکی شمشک گفت: با توجه به وجود پیست اسکی شمشک که جزو سه پیست اسکی موجود در کشور می باشد و از اهمیت زیادی در حوزه گردشگری برخوردار است؛ باید تلاش شود با هماهنگی سایر دستگاه های مربوطه بویژه وزارت ورزش، به رفع موانع و حل مشکلات آن پرداخت.
معدنی پور تصریح کرد: اقدامات شورای شهرستان شمیرانات در دو سال گذشته مهم و قابل تقدیر است. ۸ موضوع درخصوص مشکلات شهر شمشک و دربندسر مطرح گردید و مصوباتی در خصوص آنها مطرح شد که می بایستی با یک تقسیم کار بین اعضای شورای شهرستان پیگیری و به نتیجه رساند.
وی با بیان اینکه شهرستان شمیرانات و لواسانات همجوار با منطقه یک و چهار تهران است، گفت: برخی از مشکلات مطرح شده مرتبط با مأموریت های شهرداری تهران است که ما می توانیم با هماهنگی های لازم به حل آنها کمک نماییم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شهروندان ما را به عنوان نمایندگان خود انتخاب کرده اند و از ما توقع دارند؛ گفت: شوراها یکی از نهادهای تاثیرگذار در حوزه مدیریت شهری هستند و مهمترین ویژگی آنها داشتن ارتباط مستقیم با مردم می باشد که از همین ویژگی منحصر به فرد شورا ها می توان استفاده کرد و با مردم مرتبط شد و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا شد و برای حل آن اقدام کرد.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با کمک هم تأثیرگذاری شوراها را بالابرده و نقش مهم خود را ایفا نماییم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299067

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .