10

معرفی برترین‌های نخستین جشنواره بازی‌های ویدئویی واقعیت مجازی و افزوده

  • کد خبر : 286637
  • 23 آبان 1400 - 12:23
معرفی برترین‌های نخستین جشنواره بازی‌های ویدئویی واقعیت مجازی و افزوده
نخستین جشنواره بازی‌های ویدئویی واقعیت مجازی و افزوده (AR/VR)  که با همکاری شرکت همراه اول و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود، روز ۲۵ آبان‌ماه و در آیین اختتامیه جشنواره منتخبان خود را معرفی می‌کند.

سید صادق پژمان مدیرعامل بنیاد با اشاره به اینکه نخستین جشنواره بازی‌های ویدئویی واقعیت مجازی و افزوده به دنبال امضای تفاهم‌نامه همکاری میان این دو مجموعه از ۱۵ شهریورماه با انتشار فراخوان کار خود را آغاز کرد، گفت: حمایت کامل از ظرفیت‌های موجود در صنعت بازی‌های ویدئویی کشور با رویکرد تقویت تولیدات داخلی و برگزاری جشنواره‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی به‌منظور ایجاد زمینه رقابت، میان دست‌اندرکاران فعال در صنعت سرگرمی و بازی از جمله اهداف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای رشد کمی و کیفی این صنعت است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تصریح کرد: در نخستین جشنواره بازی‌های ویدئویی واقعیت مجازی و افزوده تمام بازی‌سازانی‌که بازی‌هایی در این حوزه تولید کرده و توسعه داده‌اند، بدون در نظر گرفتن سال انتشار بازی امکان شرکت در این جشنواره را داشتند.

پژمان افزود: با پایان مهلت ارسال اثر به این جشنواره در مجموع تعداد ۶۰ اثر برای ۲ بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به دبیرخانه این رویداد فرستاده شد که در نهایت ۲۰ اثر به فرایند نهایی این جشنواره راه یافتند. از مجموع ۲۰ اثر راه‌یافته به مرحله داوری جشنواره تعداد ۱۰ اثر در حوزه بازی‌های واقعیت افزوده و ۱۰ اثر نیز در زمینه بازی‌های واقعیت مجازی است؛ همچنین در میان این آثار ۱۱ اثر برای پلتفرم موبایل و ۹ اثر برای پلتفرم pc است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: در آیین اختتامیه این رویداد از ۳ بازی ویدئویی برتر واقعیت مجازی یا افزوده که بیشترین امتیاز را از بخش داوری دریافت کرده‌اند با اهدای جوایز نقدی تقدیر می‌شود. همچنین در این مراسم از ۵ بازی برتر در زمینه‌های خاص نیز تقدیر خواهد شد.
بنا به گفته پژمان، این جشنواره به بازی رتبه اول، مبلغ ۷۰ میلیون تومان، بازی رتبه دوم، ۵۰ میلیون تومان و بازی رتبه سوم، ۳۰ میلیون تومان جایزه اهدا می‌کند.

گفتنی است آیین اختتامیه این رویداد از ساعت ۱۴ روز ۲۵ آبان‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد با حضور مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مدیرعامل شرکت همراه اول و منتخبان جشنواره برگزار می‌شود.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286637
  • منبع : روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .