2

وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است

  • کد خبر : 300259
  • 07 اردیبهشت 1403 - 11:55
وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه  VODها است
عباس محمدیان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور در حوزه‌های چاپی، محیطی، فضای مجازی، صوتی و تصویری و VODها است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار فرهنگ و هنر ، محمدیان با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکردهای جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: بنابر قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصوبات مختلف نهادهای بالادستی از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در فضاهای حقیقی و مجازی، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌گستران، شبکه‌ نمایش خانگی و سایر بسترهای نوین تبلیغاتی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.
او در ادامه گفت: این دفتر برنامه‌هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل‌های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد.
محمدیان، با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم طی سال‌های گذشته و آمادگی این دفتر برای انجام وظایف و تکالیف قانونی محوله را در این زمینه فراهم کرده و به موجب قانون، وظایف و تکالیف محوله ربر انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی و توسعه روزافزون کمی و کیفی تبلیغات کشور اعلام امادگی کرد و از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف خواست رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را هم‌چون گذشته، سرلوحه کار خود قرار دهند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .