15
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس به عصر شهروند خبر داد؛

معرفی مقصران عدم اجرای قانون هوای پاک و آلودگی هوای تهران به مردم

  • کد خبر : 275500
  • 15 دی 1399 - 8:22
معرفی مقصران عدم اجرای قانون هوای پاک و آلودگی هوای تهران به مردم
رفیعی ، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشدید آلودگی هوای تهران، از معرفی مقصران عدم اجرای قانون هوای پاک و آلودگی هوای پایتخت به مردم خبر داد.

سمیه رفیعی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر شهروند با اشاره به تشدید آلودگی هوای تهران و پیشنهاد تعطیلی ۲ روزه پایتخت از سوی استاندار تهران گفت: تعطیل کردن تنها کاری است که از دست دولت روحانی برمی‌آید و در زمینه کاهش آلودگی هوای تهران دولت کاری جز تعطیل کردن بلد نیست.

وی افزود:‌تعطیل کردن پایتخت در شرایط فعلی حداقل کاری است که باید انجام داد تا از جان شهروندان در مقابل این آلودگی خطرناک محافظت شود .

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در تعطیلی پایتخت نباید فقط چهار تا اداره تعطیل شود، اظهار داشت: اگر قرار بر تعطیلی است باید صنایع آلاینده و آلوده کننده هوای تهران تعطیل شوند که از دولت روحانی چنین کاری برنمی‌آید و ما هم نسبت به آن خوش‌بین نیستیم.

رفیعی با بیان اینکه در جلسات مربوط به تصمیم‌گیری در خصوص آلودگی هوای تهران و تعطیلی پایتخت از مجلس نظرخواهی نمی‌ شود، گفت: مشی دولت روحانی خودمختاری است و مثل همه کارهایی که بدون نظر مشورتی مجلس انجام می‌دهد در این زمینه نیز بدون نظر مشورتی مجلس اقدام می‌شود.

وی از برگزاری جلسه فراکسیون محیط زیست مجلس با اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در هفته آینده خبر داد و افزود:‌ محور این جلسه در خصوص موضوع تشدید آلودگی هوای تهران و معرفی مقصران این آلودگی به مردم است .

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برای اولین‌بار به صورت شفاف به مردم خواهیم گفت چه کسانی در زمینه عدم اجرای قانون هوای پاک و تشدید آلودگی هوای تهران مقصرند و کدام دستگاه‌ها وظایف خود را انجام نداده‌اند .

رفیعی گفت: متأسفانه در خصوص آلودگی هوای تهران همواره پاس‌کاری می‌شود و کسی مسئولیت نمی‌پذیرد .

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=275500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .