4

معرفی نامزد‌های سیمرغ بهترین فیلم مردمی فجر

  • کد خبر : 211417
  • 21 بهمن 1398 - 11:12
معرفی نامزد‌های سیمرغ بهترین فیلم مردمی فجر

 
پنج فیلم نهایی از نگاه تماشاگران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، به عنوان نامزد‌های سیمرغ این بخش معرفی شدند.

به گزارش عصر شهروند، نتیجه شمارش آرای فیلم‌های نمایش داده شده در روز نهم جشنواره فیلم فجر (۲۰ بهمن ماه)، توسط ستاد انتخاب فیلم برگزیده از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

فیلم‌های آبادان یازده۶۰، شنای پروانه، مغز استخوان، درخت گردو و روز صفر، ۵ فیلم برتر آرای تماشاگران سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر تا روز ۲۰ بهمن ماه اعلام شده است.

لازم به توضیح است فهرست فیلم‌ها بدون اولویت است.

به گفته مسئول بخش آرای مردمی سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم‌فجر، در ثبت آرای مردمی از شب هشتم جشنواره به بعد ۵ فیلم که امتیاز بالاتری از ۲۲ فیلم را از آن خود کرده، معرفی می‌شوند و در پایان جشنواره فیلم فجر، از میان ۲۲ فیلم، فیلمی‌که بیشترین آرای مردمی را از آن‌خود کرده است به عنوان‌بهترین فیلم از نگاه تماشاگران اعلام‌خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که بر اساس این روال، سانس‌های فوق‌العاده محاسبه نمی‌شود و دیگر هیچ فیلمی به این ۲۲ فیلم اضافه نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=211417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .