20

معروف ترین مجلات آشپزی و شیرینی پزی جهان

  • کد خبر : 20292
  • 27 مرداد 1398 - 6:07
معروف ترین مجلات آشپزی و شیرینی پزی جهان

بخشی از وقت بانوان در سنین مختلف در شبکه های  اجتماعی، صرف بررسی جدید ترین ترندهای مد و لباس و هم چنین مقولات مرتبط با سبک زندگی به خصوص دنیای وسوسه انگیز شیرینی و شکلات و غذاهای رنگارنگ می شود تا از طریق آموز  های فود بلاگ رها، روش های نوین تهیه و طبخ  انواع و اقسام خوراک را فرا بگیرند. مخصوصا که امروزه  این فرآیند از طریق شبکه های اجتماعی به صورت گسترده  انجام و بانوان در جریان متن و حاشیه مراحل تولید غذاها و هم چنین سبک زندگی آشپز ها و سر آشپز های معروف جهان نیز قرار می گیرد.

معرفی مجلات آشپزی و شیرینی پزی

لیلا  علی ، دختر ارشد محمد علی کلی فقید، یک  بوکسور موفق در حوزه آشپزی  بوده و اینستاگرام و کتاب پر طرفداری  دارد و یکی از آشپزهای محبوب  اینستاگرام است که هم چون سر آشپزهای شهر لیون (پایتخت مزه اروپا)، تدریس اینترنتی آشپزی می کند. گزارش  امروز  عصر شهروند شما را با ۱۰ مجله آشپزی معروف جهان و سایت آن آشنا خواهد کرد که برای شکم  گردها و لاکچری گردها، فرصتی برای  شناخت غذای ملل است.

 تدریس اینترنتی آشپزی

آشپزی به روایت نیکول کیدمن در برنامه ELLEN

(آشپزی به روایت نیکول کیدمن در برنامه  ELLEN)

آشپزی به سبک تیلور سویفت

(آشپزی به سبک تیلور  سویفت در کنار INA GARTEN)

آشپزی به سبک جی جی حدید

(آشپزی  به سبک جی جی حدید)

با مجلات آشپزی در این گفتار همراه  باشید.

مجله آشپزی مارتا استورات لیوینگ

نشریه  MARTHA STEWART LIVING یکی از معروف ترین مجلات آشپزی جهان است که از  ۱۸ سپتامبر ۱۹۹۳ میلادی  کار خود را به عنوان یک نشریه فعال سبک زندگی  و معرفی انواع واقسام غذاهای  رنگانگ در آمریکا آغاز  کرد و سالانه  صدها هزار  نسخه  آن  به فروش می رسد. ادیتور آن، الیزابت  گراوز  (ELIZABETH GRAVES) و ناشر  آن  MEREDITH CORPORATION است که  راهبری  برخی  از نشریات معروف مد و لباس  جهان را نیز بر عهده  دارد.  خانم الیزابت به عنوان سردبیر مارتا استورات لیوینگ، سابقه فعالیت موفق  در نشریات  مطرحی چون: SELF و ALLURE هم در کارنامه  دارد.

مجله آشپزی مارتا استورات لیوینگ

مارتا استورات که صاحب این نشریه است را میلیاردر  امور خانه داری در جهان می دانند. انتشار کتاب مارتا در دهه هشتاد قرن بیستم  میلادی در آمریکا سبب  شده تا او وارد عرصه  جدی نویسندگی و انتشارات شود و کتاب های آشپزی  بسیاری را منتشر کند. حضورش در تلویزیون نیز بر  معروفیتش اضافه کرد. او متخصص خانه  داری است و با اشتراک گذاری یافته ها و تجربه هایش برای بانوان مشکل پسند، مخاطبان زیادی داشته  و ثروت کلانی از این راه بدست آورد.

مجله مخصوص بانوان در حوزه آموزش خانه داری تا آشپزی

مجله مخصوص بانوان در حوزه  آموزش خانه داری، از دکوراسیون تا آشپزی، در واقع چنین تاریخ پر فرازو نشیبی را طی کرده است. ویدیوی زیر به حضور مارتا در شو تلویزیونی معروف ELLEN در سال ۲۰۱۵  اشاره  می کند که مخاطبان زیادی پیدا کرد.

ایده ها و روش  های خلاقانه مارتا استورات در امور خانه داری و سبک زندگی نه  فقط برای بانوان آمریکایی بلکه برای همه خوانندگان کتاب ها و مجلات و تماشاگران برنامه های تلویزیونی او، دیدنی و شنیدنی است. ویدیو زیر در ۳ دقیقه  شما را با مدرسه آشپزی خانم مارتا استورات آشنا می کند.

برای مشاهده این نشریه آشپزی مطرح به سایت: MARTHASTEWART.COM  مراجعه کنید. پیشنهاد های وسوسه انگیز  این نشریه بعضا در قالب توییت های  هفتگی نیز در دسترس علاقمندان می باشد.

 

مجله طعم خونگی!

مجله طعم خونگی نشریه معروف آشپزی

مجله طعم خونگی یا TASTE OF HOME، دیگر نشریه معروف آشپزی است که  مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارد. مجله آشپزی آمریکایی که توسط ROY REIMAN، موسس  انتشارات ریمن منتشر می شود و سابقه  آن به سال ۱۹۹۳ میلادی  باز می گردد. سردبیری آن را اکنون  کارترین کاسیدی (CATHERINE  CASSIDY) عهده دارد.  برای آشنایی  با غذاهای هوس انگیز مجله طعم خونگی که با رسپی ها و روش های نوآورانه  پخت برای طیف  های مختلف سنی همراه است به  سایت: TASTEOFHOME.COM رجوع کنید.

بخش عمده ای  از فعالیت این نشریه  صرف  معرفی انواع و اقسام شیرینی و کیک از تارت تا انواع ژله  ها و دسرهای  ملل و کیک های  عروسی  و نامزدی و پارتی می شود.  تصاویری که از غذاهای پخته شده در این نشریه  منتشر  می شود در کنار توضیحات کامل و کافی درباره رسپی ها، موضوعی است که سبب می شود تا شمار زیادی از مخاطبان این نشریه، رژیم غذایی خود را با اموزشهای آشپزی هفتگی آن تنظیم کنند.

مجله نوش جان!

مجله BON APPETIT، ازمعروف ترین مجلات آشپزی جهان است که هم  به  مقوله غذا  و شکم گردی اشاره  دارد و هم  رستوران ها و کافه  ها و انواع نوشیدنی  های خوشمزه ملل و هم چنین فرصت  های گردشگری را به  علاقمندان معرفی می کند. این نشریه  نیز توسط CONDE NAST  که یکی از شرکت های فعال آمریکایی در  حوزه  نشر مجلات  مد و لباس و سبک زندگی است هدایت می شود.  سردبیری آن را اکنون ADAM RAPOPORT  بر  عهده دارد و سالانه  ۱۰ جلد منتشر می کند که تیراژ میلیونی دارد.

این کلمه  فرانسوی این قدر  شهرت جهانی دارد که نام یک نشریه  انگلیسی باشد! دامنه سایت این نشریه آشپزی مطرح را نیز  میتوانید  حدس بزنید! آری! سایت BONAPETIT.COM. ماهانه بازدید کننده  میلیونی داشته  و در فهرست ۵ هزار  سایت پر  بیننده اینترنت و هزار سایت معروف  در ایالات متحده آمریکا به  شمار می رود.

دستور های آشپزی هیجان انگیزی

علاوه بر سایت بن آپتی، سایت هایی نظیر: EPICURIOUS.COM، SERIOUSEATS.COM، THE KITCHN.COM،  FOODNETWORK.COM  و فود و واین (FOODANDWINE.COM) برای آمریکایی  هم در عرصه آشپزی  پر طرفدار است.

اگر  به دنبال دستور  های آشپزی هیجان انگیزی برای تولید نان، شیرینی، کیک، دسر، غذای بیمار، نوشیدنی ها و غذای ملل هستید و میخواهید تکنیک های جدید و ادویه های مختلف را یاد بگیرید، دستورات این  نشریه  می تواند پاسخ گوی  هر  نوع سلیقه  ای باشد.  این نشریه را یک رفرنس عالی برای جامعه سرآشپزها و هم  چنین مدیران رستوران ها می دانند. پشت صحنه  این نشریه  را در ویدیوی زیر تماشا کنید.

مجله  کوکینگ لایت

نشریه کوکینگ لایت (COOKING  LIGHT)  از  دیگر نشریات معروف جهان  آشپزی به شمار می رود که تاریخ  انتشار  آن به  سال ۱۹۸۷ میلادی در بیرمنگهام انگلستان باز  می گردد.  این ماهنامه  پر طرفدار، در هر شماره  بیش از ۱۰۰ دستور غذایی  را در زمینه های مختلف در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد و با جزییات و عکس های با کیفیت، بانوان را با اصول آشپزی انواع و اقسام غذا آشنا می کند. مخصوصا تکنیک هایی برای کاهش مواد اولیه  و استفاده  کمتر از نمک و شکر و چربی برای سنین مختلف.

نشریات معروف جهان آشپزی

این تنها نشریه  اروپایی معروف در فهرست پر طرفدار  ترین نشریات آشپزی  جهان است. سایت آن در نشانی اینترنتی به آدرس: COOKINGLIGHT.COM قرار  دارد. در آی تونز هم  می توانید اپ آن را به رایگان دانلود کرده  و در جریان اخبار و اطلاعات روزانه  آشپزی کوکینگ لایتی  ها قرار بگیرید. بیش  از ۲۰ میلیون صفحه ایندکس شده در اینترنت درباره  این نشریه  و رسپی های آن  نشان گر تاثیرگذاری فوق العاده  آن در عرصه غذا به شمار می رود. جدید ترین رسپی های سال ۲۰۱۸ میلادی  کوکنیگ لایت را در این LINK  دنبال کنید.

توجه کنید که نشانی  اینستاگرامی: @COOKINGLIGHT با ۸۰۰ هزار فالور، صفحه اینستاگرامی کوکینگ لایت در  این شبکه اجتماعی بوده که شما را هر روز با دستورات غذایی جالب آشنا می کند و می توانید با ادمین صفحه جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در تعامل باشید. رسپی های  کم کالری  (HEALTH RECEPIES)  از جمله جذاب ترین  و پر  بیننده  ترین بخش های  این نشریه به شمار می رود.  ایده خوب برای هموطنانی که قصد دارند به عنوان فود بلاگر مشغول  به کار شده و از این راه  درآمد دیجیتالی داشته  باشند!

حتما بخوانید : هشتگ چیست و چطوری بسازیم و محبوب کنیم؟ [۴۰ توصیه]

فود و واین

نشریات محبوب آشپزی

مجله  FOOD  & WINE  از دیگر نشریات محبوب آشپزی  به شمار  می رود که سابقه فعالیتش به  سال ۱۹۷۸ میلادی باز می گردد. این نشریه  هم توسط ناشر قدرتمند آمریکایی به نام MEREDITH  CORPORATION  راهبری  می شود و سردبیری آن را خانم نیلو معتمد، ایرانی  متخصص آشپزی  در آمریکا عهده  دارد. خانم معتمد در  این ویدیو، شما را با این نشریه  آشنا می کند.  سایت نیلو معتمد در نشانی: NILOUMOTAMED.COM  قرار دارد. سایت  نشریه  فود و واین  نیز در آدرس:  FODDANDWINE.COM  در دسترس  است.

نشریه  آشپزی نشیمن جنوبی!

نشریه SOUTHERN LIVING  از دیگر  نشریات مطرح سبک زندگی است که با رویکرد تخصصی به مقولات  آشپزی، از  سال ۱۹۶۶ میلادی در بیرمنگهام انگلستان چاپ می شود. ناشر  آن SOUTHERN PROGRESS CORPORATION بوده و SID  EVANS سردبیری  آن را بر عهده  دارد. سایت این نشریه سبک زندگی و آشپزی معروف را در نشانی اینترنتی به آدرس: SOUTHERNLIVING.COM دنبال کنید.

رویکرد تخصصی به مقولات آشپزی

در صفحه اینستاگرام فعال و پر  مخاطبش  بیش از ۷ هزار پست به اشتراک گذاشته  شده  و بیش  از  ۱ میلیونفالور دارد. آن را در این آدرس: @SOUTHERNLIVING  دنبال کنید.

نشریه آشپزی خوب  بخورید!

مجله EATING WELL  از دیگر  نشریات مطرح آشپزی  جهاناست. فوکوس اصلی آن بر  روی  رسپی غذاهای کم حجم و کم کالری  یا HEALTH  RECEPIES  که هر  کسی توانایی  طبخ  آن را دارد و وقت و هزینه زیادی هم  طلب  نمی کند.  برای همین، انواع سالاد و سوپ ها و نان و شیرینی های رژیمی در  این نشریه هر  ماه معرفی می شود و طرفداران زیادی هم  دارد. برای کسانی که به بدنسازی  وپرورش اندام و فیتنس  مشغول هستند و به دنبال دستورات غذایی خوب و سالم و ارزان هستند، ایتینگ ولی ها!، راهنمای خوب و جامعی  هستند.

رسپی های خلاقانه سر آشپزها

رسپی های خلاقانه  ای  که سر آشپزهای این نشریه در اختیار  هوادارانشان قرار  می دهند، هم از طریق  سایت و هم از طریق اپ و هم اکانت آن ها در شبکه های  اجتماعی قابل پیگیری و مشاهده می باشد. مثلا اگر بخواهید سالاد  رژیمی  یونانی درست کنید یا سوپ پر سبزی فرانسوی یا غذای کم کالری  سوئدی!، همه این ها در ایتینگ ول دات کام به  زبان انگلیسی در دسترس شما قرار دارد.

سایت ایتینگ ول

(تصویر ایندکس  سایت  ایتینگ ول)

سایت آن  ها در نشانی  اینترنتی  به آدرس: EATINGWELL.COM  قرار دارد. اینستاگرامش با ۲۰۰ هزار فالور، بیش از ۳۵۰۰  عکس از انواع و اقسام غذاهای خوشمزه  منتشر  کرده  که طرفداران زیادی دارد.  آنقدر غذاهای ساده با روش های نوآورانه توسط این مجموعه معرفی می شود که شما تعجب می کنید که چطور می توان با این مواد غذایی آماده و ارزان که در خانه  همه قرار دارد، چنین ترکیبات ساندویچی و سالادی اماده  کرد و نوش جان نمود!

آشپزی انواع و اقسام غذاهای خوشمزه

(برای کسانی که همیشه در رژیم هستند)

ساندویچ کم کالری

(جشنواره رنگارنگ از ساندویچ  کم کالری)

جشنواره غذاهای سالم سر آشپزها

(جشنواره غذای سبز)

با سبزیجات همیشه سالم باشید

(با سبزیجات همیشه  سالم  باشید)

جشنواره تخم مرغ و سبزیجات رنگارنگ

(جشنواره تخم مرغ و سبزیجات رنگارنگ)

به  اکانت @EATINGWELL در اینستاگرام رجوع کنید و با جشنواره غذاهای  سالم و تندرستی سر آشپزهای این نشریه  آشنا شوید.

نشریه آشپزی  ساوور

نشریه آشپزی ساوور

دیگر مجله آشپزی که در این  گفتار به آن اشاره میکنیم،  SAVEUR نام  دارد  که از محبوب  ترین  مجلات آشپزی  به  شمار می رود و سایت پر طرفداری هم دارد. از تاریخچه تشکیل هر غذا و مبدا و علت پیدایش  تا  معرفی ادویه های محلی  و دستور طبخ،  همه در سایت و مجله ساوور  ارائه شده است  و همه  جنبه های  پخت و پز  را شامل می شود. اخبار آشپزی و معرفی رستوران ها و کافه  ها و هم  چنین پاسخ  به سوالات متداول از  جمله مقولاتی است که در سایت و نشریه ساوور در اختیار شکم گردها قرار دارد.

نمونه ای از ساندویچ دانمارکی به نام: Smørre­brød

(نمونه ای از ساندویچ  دانمارکی به نام: Smørre­brød)

دستور العمل های پخت نان در شکل های مختلف در اینستاگرام ساوورf8

(از  نمونه  دستور العمل های پخت نان در شکل  های مختلف در اینستاگرام  ساوور)

این نشریه به طور موازی به مقوله آشپزی  و گردشگری  از سال ۱۹۹۴ میلادی می پردازد و توسط  شرکت BONNIRE  CORPORATION  اداره  می شود  و STACY ADIMANDO مدیریتش  را بر عهده  دارد.  تا کنون موفق به دریافت جوایز  بسیاری  شده  است که از ان  جمله  می توان به :‌HAME BEARD AWARD اشاره کرد. سایت مجله آشپزی ساوور در نشانی:  SAVEUR.COM  قرار  دارد. این شرکت اخیرا  شمار زیادی از کارکنان خود را کاهش داد. اینستاگرامش بسیار  محبوب بوده و بیش از ۵ هزار دستور غذایی و رستوران و کافه  را به شما معرفی می کند و ۷۰۰ هزار فالور دارد. به این آی دی: @SAVOURMAG  رجوع کنید.

نشریه آشپزی  مصور

نشریه  COOK’S ILLUSTRATED ‌ از دیگر نشریات مطرح آشپزی  است که از سال ۱۹۹۳میلادی  از بروکلین کار  خود را آغاز کرد و هر دو ماه یک بار منتشر  می شود. شرکت  AMERICA’S TEST KITCHEN، نشر این مجله را بر  عهده دارد و  اگهی تبلیغاتی  هم گویا در ان چاپ نمی شود. سایت این نشریه  آشپزی پر طرفدار را  در نشانی اینترنی به آدرس: COOKILLUSTRATED.COM  دنبال کنید. اینستاگرامش  خیلی محبوب نیست و حدود ۱۰۰ هزار فالور دارد.

نشریات مطرح آشپزی

نشریه  پخت خوب

نشریه پخت خوب

نشریه  FINE COOKING  دهمین نشریه  پر طرفدار دنیای آشپزی  است که در  این گفتار معرفی می  کنیم.  مجله ای که بر روی غذاهای محبوب و مشهور  ملل تمرکز دارد و راه های آسان برای  طبخ غذا ها را معرفی می کند. رسپی های این نشریه، طرفداران زیادی دارد. سایت آن در نشانی اینترنتی به آدرس:  FINECOOKING.COM در دسترس  است. در آی تونز هم می توان اپ آن را دانلود و در جریان اخبار آشپزی و رسپی ها قرار گرفت و با سر آشپزهای آن ها تعامل  نمود.

همراهان گرامی

اگر شما هم مجله آشپزی  معروف داخلی و بین المللی  سراغ دارید که می تواند به این لیست اضافه شود، نظرات  خود را از طریق کامنت یا کانال های عصر شهروند در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=20292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام..لازم بود ایقد فارسی و لاتین با هم بنویسین؟

  2. فیلم ها را‌پت نمیکنید وطرز آموزش ها را یاد نمی دهید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .