16

مهدی چمران: به استعفای حجت نظری و حضور در شورای شهر تهران فکر نمی‌کنم

  • کد خبر : 275302
  • 10 دی 1399 - 19:00
مهدی چمران: به استعفای حجت نظری و حضور در شورای شهر تهران فکر نمی‌کنم
رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به مطرح شدن استعفای حجت نظری از شورا شهر گفت: اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنم.

به گزارش اخبار شورای شهر ، مهدی چمران در پاسخ به این پرسش که با توجه به استعفای حجت نظری از شورای شهر تهران و در صورت موافقت اعضا شورا با این استعفا، آیا شما وارد این دوره از شورای شهر خواهید شد یا خیر اظهار کرد: به این مسئله اصلاً فکر نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: بارها از سوی برخی از اعضای شورای شهر تهران در این دوره، استعفا از شورا مطرح شده است و این بار نیز به همین شیوه  یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران استعفای خود را مطرح کرده است و فارغ از اینکه مورد قبول شورا قرار بگیرد یا خیر، در کل بنده اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنم.

چمران همچنین در پاسخ به این سؤال که چه زمانی لیست نامزدها برای انتخابات آتی شورای شهر تهران اعلام خواهد شد، گفت: فعلاً زمان زیادی  به ثبت‌نام کاندیداها و نامزدها مانده است و با توجه به نام‌نویسی که در اسفند ماه انجام می‌شود ان شاءالله در آن زمان لیست اعلام می‌شود علاوه بر اینکه ساختار انتخاب اعضای شوراها در شورای ائتلاف تهیه خواهد شد و با حضور مردم بر پای صندوق‌های رای، افرادی متخصص و کارآمد برای عضویت در شوراها انتخاب خواهند شد.

رئیس سابق شورای شهر تهران ادامه داد: ان‌شاءالله افرادی کارآمد با تخصص‌های مورد نیاز در انتخابات آتی شوراها ثبت‌نام خواهند کرد که شاهد حضور افرادی در شورای نباشیم که سر از بازداشت و زندان در آورده‌اند!

وی درباره حضور خود در انتخابات شورای شهر تهران گفت: در این زمینه شخصاً علاقه‌ای برای حضور در شورا ندارم اما در صورتی که مردم بخواهند ان‌شاءالله در انتخابات شرکت خواهم کرد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=275302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .