13
واکنش چمران به حضور نداشتن اعضای شورا در دیدار با رئیسی

مهدی چمران : در انتصابات دخالت نمی کنیم / در جریان جلسه شهردار تهران و رئیس جمهور نبودیم

  • کد خبر : 287110
  • 07 آذر 1400 - 12:15
مهدی چمران : در انتصابات دخالت نمی کنیم / در جریان جلسه شهردار تهران و رئیس جمهور نبودیم
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به عدم حضور اعضای شورا در دیدار شهردار تهران با رئیس جمهور گفت: ما در جریان این جلسه نبودیم و در این موضوع چیزی نمی دانم، بهتر است که از خود شهردار سوال کنید.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، مهدی چمران پیش از آغاز  بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران گفت: جلسات هم اندیشی میان اعضا با هدف بررسی و مشورت در موضوعات مختلف انجام می شود این جلسه نیز جلسه داخلی اعضای شورا بود که برگزار شد ، عموما در این جلسات رای گیری و تصمیم گیری در خصوص موضوعات نداریم و تنها اعضا ضمن مشورت در مباحث مختلف بحث و گفت و گو می کنند.

در جریان جلسه شهردار تهران و رئیس جمهور نبودیم

چمران در پاسخ به سوالی در خصوص دیدار شهردار و معاونیش با رئیس جمهور و عدم حضور اعضای شورا در این جلسه گفت: ما در جریان این جلسه نبودیم و  در این موضوع چیزی نمی دانم بهتر است که از خود شهردار سوال کنید.

وی درباره برگزاری جلسه میان شهرداری تهران و سران قوا گفت: من در جریان نیستم اما اعضای شورا اگر بخواهند دیدار و جلسه ای برگزار کنند بلد هستند که کجا بروند.

در انتصابات شهردار دخالت نمی کنیم

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوال دیگری در خصوص انتصابات شهرداری تهران نیز گفت: ما در انتصابات دخالت نمی کنیم و قانونا هم نباید دخالت کنیم انتصابات حق شهردار است و شهردار نیز پای انتصابات خود می ایستد البته شورا در عملکرد افراد و هم کار آنها نظارت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: نظارت باید بر عملکرد وجود داشته باشد و هر کجا که اشتباهی رخ دهد محکم و استوار اشتباهات را حتی به صمیمی ترین دوستانمان تذکر می دهیم و به این ترتیب وظایف شورای خود را انجام می دهیم . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=287110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .