8

مهدی چمران در بیمارستان بستری شد

  • کد خبر : 288929
  • 02 بهمن 1400 - 11:41
مهدی چمران در بیمارستان بستری شد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بیمارستان بستری شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران بااشاره به بستری شدنش در بیمارستان اظهار کرد: از روز پنجشنبه هفته گذشته برای سیر فرایند درمانی خود در بیمارستان بستری شده‌ام .

وی درباره دلیل بستری شدنش در بیمارستان گفت: چند ماه پیش به دلیل بیماری مدتی  را در بیمارستان بستری شدم که با توجه به فشردگی کار در شورای شهر تهران، سیر درمانم نیمه‌تمام ماند که پزشکان تأکید بر اتمام فرایند درمانم داشتند و به همین دلیل از روز پنجشنبه در بیمارستان بستری شدم.

حتما بخوانید : آخرین وضعیت جسمی رئیس شورای شهر تهران چگونه است ؟

چمران با اشاره به اینکه امروز تحت عمل آنژیوگرافی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: بنا به نظر پزشکان پس از انجام این عمل مدتی هم باید استراحت کنم و ان‌شاءالله پس از سیر درمان و اتمام آن مجدداً در خدمت مردم تهران خواهم بود .

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن رد هرگونه سکته قلبی و مغزی تأکید کرد: با توجه به مدت زمان استراحتم، این هفته در صحن شورای شهر تهران حاضر نمی‌شوم و ان‌شاءالله هفته بعد مجدداً فعالیت خود را آغاز خواهم کرد .  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=288929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .