9

مهدی چمران در ICU بستری شد

  • کد خبر : 289798
  • 06 فروردین 1401 - 13:58
مهدی چمران در ICU بستری شد
عضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت درمانی و بستری مهدی چمران توضیح داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، احمد صادقی با اشاره به اینکه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران همچنان در بیمارستان بستری و فرایند درمانی خود را طی می‌کند، اظهار کرد: آقای چمران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و پس از چند روز از زمان بستری شدنش در بخش به آی‌سی‌یو انتقال داده شد.

وی با اشاره به اینکه رئیس شورای شهر تهران همچنان در آی‌سی‌یو، تحت مراقب و فرایند درمانی قرار دارد، گفت: در ارتباط با انتقال چمران به بخش بنا بر نظرپزشکان باید منتظر ماند تا شرایط بهتر شود.

صادقی در پایان اظهار امیداواری کرد با عنایت خداوند و دعای مردم، رئیس شورای شهر تهران هر چه سریعتر سلامتی خود را به دست بیاورد.منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .