1

مکان ویژه شهرداری تهران برای ترنسها

  • کد خبر : 299907
  • 18 اسفند 1402 - 19:27
مکان ویژه شهرداری تهران برای ترنسها
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه برای پذیرش افراد بی‌خانمان هیچ مشکلی از نظر ظرفیت نداریم، گفت: برای ترنس‌ها فضای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است‌.

به گزارش عصرشهروند، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد پذیرش افراد بی‌سرپناه اظهار کرد: هیچ مشکلی از نظر ظرفیت و اسکان موقت و سرپناه برای بی خانمان های  کلانشهر تهران وجود ندارد و تمام ظرفیت ها آماده است. خصوصا در این ایام که شاهد برودت هوا هستیم آمادگی کامل برای پذیرش وجود دارد و از شهروندان می خواهیم در صورت مواجهه با این افراد ضمن تماس با ۱۳۷ آنان را به سمت مراکز ما راهنمایی کرده تا از سرما در امان باشند.

وی تاکید کرد: پذیرای هرکسی که به نوعی بی‌خانمان باشد و سرپناه نداشته باشد، هستیم‌. هیچ گونه مشکلی در ظرفیت‌ها وجود ندارد.

احمدی صدر درباره پذیرش ترنس ها هم گفت: برای ترنس‌ها فضای ویژه‌ای در نظر گرفته ایم‌. به طوری که وزارت بهداشت همکاری کرده و ما هم زیرساخت و فضایی را آماده کرده ایم تا آنها هم سرپناهی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان مطمئن باشند که پس از اعلام موارد به شماره تلفن ۱۳۷ گشت‌های فوریت خدمات اجتماعی نسبت به انتقال این افراد به مددسراها اقدام می‌کنند، تصریح کرد: ۳۲ گشت حامی شهر در سراسر شهر مشغول خدمت رسانی هستند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .