0

میدان سپاه در سال آینده دارای زیر گذر می شود

  • کد خبر : 299975
  • 26 اسفند 1402 - 14:54
میدان سپاه در سال آینده دارای زیر گذر می شود
شهردار منطقه ۷ تهران گفت: تمام مطالعات مختلف در حوزه حمل و نقل برای اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه اجرا شده است.

به گزارش عصرشهروند، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۳ ایستگاه جدید به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و دو ورودی در خط ۶ مترو تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به معماری ویژه ایستگاه بهار شیراز، اظهار کرد: با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر رعایت معماری ایرانی – اسلامی در پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های ایستگاه مترو این مسئله مورد توجه قرار گرفت. در همین راستا ایستگاه بهار شیراز بر اساس معماری ایرانی – اسلامی طراحی و عمرانی شده است.

شهردار منطقه ۷ درباره احداث زیرگذر میدان سپاه در این منطقه گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته و ارائه طرح مشاوران، طرحی برای میدان سپاه در قالب زیرگذر میدان سپاه طراحی و تهیه شده است.

آبادیان گفت: تمام مطالعات مختلف در حوزه حمل و نقل برای اجرای پروژه زیرگذر میدان سپاه اجرا شده است.

وی درباره زمان اجرای این پروژه تصریح کرد: در حال حاضر زمین برای کارگاه به مجموعه سپاه تحویل داده شده و پیمانکار نیز برای پروژه انتخاب شده و اوایل سال آینده این پروژه آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ درباره زمان‌بندی اتمام پروژه زیرگذر میدان سپاه، تصریح کرد: این پروژه از خیابان خواجه نصیر شروع و تا بزرگراه شهید صیاد شیرازی شمال به طول ۷۰۰ متر ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود کمتر از یک سال این پروژه به نتیجه برسد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .