11
میرلوحی در تذکری به شهرداری :

کار به جایی رسیده که اشکالات دوره قبل به اسم این دوره ثبت می شود

  • کد خبر : 272911
  • 25 آبان 1399 - 12:53
کار به جایی رسیده که اشکالات دوره قبل به اسم این دوره ثبت می شود
سید محمود میر لوحی رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: من احساس می کنم محافظه کاری همکاران ما در بخش های اقتصادی و حقوقی شهرداری، کم کم به جایی رسیده است که اشکالات دوره قبل به اسم این دوره ثبت می شود و من تقاضا می کنم از آقای حناچی که از زحمات همکاران خود دفاع کنند.

به گزارش عصرشهروند، سید محمود میرلوحی در دویست چهل و هشتمین جلسه شورا در تذکری به شهردار تهران گفت: من احساس می کنم محافظه کاری همکاران ما  در بخش های اقتصادی و حقوقی شهرداری، کم کم به جایی رسیده است که اشکالات دوره قبل به اسم این دوره ثبت می شود و من تقاضا می کنم از آقای حناچی که  از زحمات همکاران خود دفاع کنند.

وی با انتقاد از مشخص نبودن وضعیت چند صد گزارش سازمان بازرسی از دوره گذشته گفت: رسانه ملی گزارشی از پروژه های مشارکتی سالهای اخیر منتشر می کند و وقتی شهردار منطقه ۵ توضیح می دهد، باز هم گزارشگر صدا و سیما در جمع بندی طوری موضع می گیرد که دوره چهارم و پنجم را در بی انضباطی ها و تخلفات مالی رخ داده پیوند بزنند.

محمود میرلوحی گفت: من از آقای حناچی خواسته ام که هم به صورت حقوقی و هم به صورت اطلاع رسانی، تاخیری در رسیدگی نداشته باشند. چنانچه در مصوبه تلفیق بودجه ۹۳ را داده ایم و خواستیم که متخلفین طی ۶ ماه به قوه قضاییه معرفی شوند که متاسفانه تاخیر شده است و هرچقدر این تاخیر بیشتر شود، ممکن است در آینده دامن دوره پنجم شورای شهر را هم بگیرد به خصوص با توجه با برنامه ریزی هایی که شده است و بخش هایی از آن در همین رفتارهای صدا و سیما بروز پیدا کرده است. من استدعا دارم آقای حناچی در این موارد سرعت بیشتری به کار بدهند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=272911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .