6

نادعلی : وزارت کشور برای حضور اتباع افغانستانی در راهپیمایی اربعین تدابیر لازم را بیاندیشد

  • کد خبر : 292971
  • 15 شهریور 1401 - 11:44
نادعلی : وزارت کشور برای حضور اتباع افغانستانی در راهپیمایی اربعین تدابیر لازم را بیاندیشد
نادعلی با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: وزارت کشور برای حضور اتباع افغانستانی در راهپیمایی اربعین تدابیر لازم را بیاندیشد. 

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، علیرضا نادعلی سخنگو‌ و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در نودمین جلسه شورا در تذکری اظهار کرد:  در چند روز گذشته اطلاع رسانی گسترده ای در مورد آیین پیاده روی اربعین در صدا وسیما صورت گرفته است؛ امروز در اخبار مشاهده کردم مسئولان وزارت کشور اعلام کردند که اتباع به سمت مرزهای کشور حرکت نکنند.

وی افزود: در سال‌های گذشته نسبت به سفر اربعین خانواده شهدا فاطمیون و شیعیان افغانستانی توجه به‌اندازه ای نشده است؛ مخصوصا خانواده‌هایی که شهید مدافع حرم داشتند زمان زیادی را برای دریافت گذرنامه در مراکز پلیس +۱۰ و دفاتر کفالت صرف می کردند و گاهی تا روز اربعین در صف ها  منتظر می‌ماند.
سخنگو‌ و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به عنوان نماینده مردم پایتخت در شورای اسلامی شهر تهران به دلیل اینکه باید برای همه شهروندان تهرانی خدمات رسانی صورت بگیرد از وزیر محترم کشور درخواست دارم با طرف عراقی توافقی صورت بگیرد تا مانند سال‌های گذشته عزیزان اتباع خارجی بتوانند به پیاده روی اربعین بروند.

وی در خاتمه گفت: امسال راهپیمایی اربعین ویژه است نسبت به سالهای گذشته و قطعا بسیاری از شهروندان تهرانی علاقمند هستند در این راهپیمایی شرکت کنند؛ لذا تقاضا دارم   وزارت کشور برای حضور اتباع افغانستانی در راهپیمایی اربعین تدابیر لازم را بیاندیشد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=292971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .