11

ناصر امانی : موضع شهردار در خصوص بدنه شهرداری مشخص شود

  • کد خبر : 283423
  • 17 مرداد 1400 - 16:48
ناصر امانی : موضع شهردار در خصوص بدنه شهرداری مشخص شود
عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع برنامه های علیرضا زاکانی گزینه پست شهرداری تهران خواستار مشخص شدن موضع شهردار آینده پایتخت در قبال بدنه شهرداری تهران که آمادگی برای کمک ویژه به شهردار را دارند، شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، ناصر امانی عضو ششمین دوره شورای شهر تهران در جریان دومین جلسه شورا پس از صحبت‌ های علیرضا زاکانی و ارائه برنامه‌های آن در شهرداری اظهار داشت: امیدوارم این میکروفن جز برای رضای خدا برای من باز نشود و همه چیز در جهت منافع مردم باشد. از آقای زاکانی بابت ارائه برنامه‌هایشان تشکر می‌کنم.

ناصر امانی اظهار داشت: زاکانی در ارائه برنامه‌ها به مثلث سه ضلعی، شهر، شهروندان و شهردار اشاره کرد که به نظر من به نکته خوبی توجه داشته‌اند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد:  از برنامه‌های اقای زاکانی این است که تهران را الگوی جهان اسلام کنند و برای اینکه به این هدف دست یابیم باید ابتدا به شهرداری بپردازیم.

او ادامه داد: بعد از انقلاب همیشه شهرداران از بیرون شهرداری وارد شدند و این اشکالی ندارد و این با رأی نمایندگان بوده است شما با رأی مردم شهردار خواهید شد.

امانی با بیان اینکه اما شهرداری به شرایطی رسیده که می‌تواند کمک ویژه‌ای به شهردار داشته باشد گفت: از آقای زاکانی می‌خواهیم موضع خود را نسبت به این موضوع روشن بکنند ما به پرسنل شهرداری قول دادیم که به شما اعتماد داریم و باید شما شهر را بسازید و همانطور که شهرداران گذشته با کمک شما ساختند و برخی توفیقات بالا و پایینی داشتند.

وی گفت: لذا خواهش می‌کنم موضع خود را در خصوص این موضوع و بدنه شهرداری روشن بکنید  و به بدنه شهرداری اعتماد کنید. نیروهای انقلاب به جوانان اعتماد دارند و شما نشان دادید ضد فساد و ضد رانت هستید البته این کافی نیست مهم کار سنگین اجرایی است که شما بعد از انتخاب در شهر تهران خواهید داشت. خودتان را برای یک میدان بزرگ پاسخگویی آماده کنید و یک اطمینان خاطر هم به بدنه شهرداری بدهید تا این نگرانی هم مرتفع شود.

امانی به وقوع حادثه برای کودکی در یکی از بوستان‌های تهران طی سال‌های قبل اشاره کرد و گفت: کودکی در زمان‌های قبل به دلیل حادثه‌ای که در یک حوض برایش پیش آمد جانش را از دست داد در آن زمان اعضای شورا از آقای قالیباف این پرسش را انجام دادند که شما مسؤول بوده‌اید و باید پاسخگو باشید.

وی گفت: منظورم این است که اکنون نیز شهردار جدید باید خود را برای پاسخگویی آماده کند و ان‌شاءالله این موضوع محقق خواهد شد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .