10

ناهید خداکرمی : روند کاهشی مبتلایان و متوفیان کرونا نباید سبب غفلت شود

  • کد خبر : 275382
  • 13 دی 1399 - 14:57
ناهید خداکرمی : روند کاهشی مبتلایان و متوفیان کرونا نباید سبب غفلت شود
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: شیب ابتلا و فوت ناشی از کرونا در پایتخت نزولی بوده است البته روند کاهشی مبتلایان و متوفیان کرونا نباید سبب غفلت شود.

به گزارش اخبار شورای شهر ،ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری ، درباره آخرین آمار متوفیان کرونا در پایتخت اظهارداشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۲۳ هزار نفر به دلیل این بیماری در پایتخت جان خود را از دست داده اند.
وی افزود: از مجموع متوفیان حدود ۱۴ هزار نفر مرد و ۹ هزار نفر زن بوده اند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: شیب ابتلا و فوت ناشی از کرونا در پایتخت نزولی بوده و مثلا سه شنبهنهم دی ۲۸ مورد فوتی و دوشنبه هشتم دی ۳۸ مورد فوتی در تهران به دلیل بیماری کرونا داشتیم و تقریباً می‌توان گفت که در هفته‌های گذشته روزی ۱۰ مورد از متوفیان کم شده است.

خداکرمی تأکید کرد: البته روند کاهشی مبتلایان و متوفیان کرونا نباید سبب غفلت شود چراکه در اردیبهشت نیز تقریبا چنین شرایطی پیش آمد و سبب شد که در شهریور با موج جدید و شدید کرونا مواجه شویم بنابراین باید مقابله با این ویروس با شدت و سرعت قبل با همکاری همه دستگاه ها و مردم همچنان استمرار داشته باشد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=275382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .