2

نتیجه اقدامات در حوزه مدیریت پسماند به‌زودی ملموس خواهد شد

  • کد خبر : 299202
  • 06 آذر 1402 - 16:56
نتیجه اقدامات در حوزه مدیریت پسماند به‌زودی ملموس خواهد شد
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به‌زودی نتایج اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت پسماند ملموس خواهد شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ، با بیان اینکه تجمیع پیمانکاران حوزه پسماند از تصمیمات مدیریت شهری اخیر بوده است، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار بر این بود که تهران به هشت پهنه تقسیم شود تا هر پهنه یک پاسخگو داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه تجمیع پیمانکاران به این منظور است که چرخه و زنجیره پسماند از مبدأ تا مقصد بهتر کنترل شود، تصریح کرد: با این اقدام، مدیریت بر زنجیره جدی‌تر شده و با جلوگیری از تعدد پیمانکاران، نظارت بر این حوزه تقویت خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: جز تجمیع پیمانکاران، با حضور تیم چینی در ایران به منظور انعقاد تفاهم‌نامه برای احداث یکی از پیشرفته‌ترین زباله‌سوزها در دنیا در پایتخت، شاهد کاهش آلودگی هوا با نگاه زیست‌محیطی و نیز کاهش ورودی پسماند به آرادکوه خواهیم بود.

وی در ادامه یادآور شد: تلاش مدیریت شهری بر این است، درخصوص مدیریت پسماند اقدامات مؤثری انجام شود که به‌زودی نتایج آن ملموس خواهد شد.

سروری با بیان اینکه با تجمیع پیمانکاران، تعداد نیروهای پسماند و رفت و روب تغییری نمی‌کند و روند کاهشی نخواهد داشت، اظهار کرد: آنچه مدنظر ماست این است که پاسخگوی مشخصی از ابتدا تا انتهای زنجیره وجود داشته باشد. وقتی پیمانکاران متعدد باشند فرافکنی صورت می‌گیرد و هرکسی مشکل را بر گردن دیگری می‌اندازد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه تجمیع پیمانکاران به هیچ عنوان به معنای کاهش خدمات نیست، گفت: وضعیت رفت و روب پایتخت نسبت به یکی، دو ماه اخیر به ویژه در مناطق جنوبی بهبود یافته است، به طوری که تلاش بیشتری برای جمع‌آوری پسماند صورت گرفته، البته که کافی نیست و باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .