10

نجات ۱۰۰ نفر از آتش‌سوزی مجتمع پالادیوم

  • کد خبر : 298107
  • 03 شهریور 1402 - 14:08
نجات ۱۰۰ نفر از آتش‌سوزی مجتمع پالادیوم
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در مجتمع پالادیوم و نجات حدود ۱۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۲۳ و ۲۶ دقیقه شب گذشته آتشسوزی در مرکز تجاری پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی اعلام شد که ۴ ایستگاه با تجهیزات کامل و خودروی حامل تجهیزات تنفسی، به محلاعزام می‌شوند.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان در کم تر از۴دقیقه به محل حادثه می رسند، با حضور در محل متوجه شدند در یک پاساژ ۵طبقه که یکطبقه هم زیرزمین داشت، در طبقه منفی یک در قسمت غذاخوری رستوران آتش سوزی رخ داده است‌ که دود طبقات بالایی را هم فرا گرفتهبود.

ملکی گفت: آتش نشانان، همزمان با عملیات اطفا، موفق شدند حدود ۱۰۰ نفر را سالم و بدون آسیب دیدگی خارج کنند.

ملکی خاطرنشان کرد: پرسنل حراست پاساژ،در زمینه کمک به اطفا و خارج کردن نفرات اقدامات اولیه را انجام داده بودند و عملیات پایانیافت.

وی همچنین گفت: در آشپزخانه های صنعتی در دودکش‌های بالای فر، به مرور چربی جذب می‌شود و چون نظافت درستی انجام نمی‌شود، خصوصا درتابستان باعث آتش سوزی می‌شود.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298107

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .