0

نحوه اجرای طرح ترافیک در ایام نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر : 299973
  • 26 اسفند 1402 - 14:43
نحوه اجرای طرح ترافیک در ایام نوروز ۱۴۰۳
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ضمن تشریح چگونگی اجرای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در سال جدید از اجرای طرح ترافیک تا پایان روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، شهریار افندی زاده ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان گفت: طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا فقط تا پایان روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه۱۴۰۲ طبق روزهای عادی در محدوده‌های مشخص، اجرا می‌گردد و در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا اجرا نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از پایان تعطیلات عید نوروز در روز دوشنبه۱۴۰۳/۰۱/۱۳؛ مجددا طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ در شهرتهران اجرا می‌شود، افزود: این امکان برای ساکنان محدوده طرح ترافیک وجود دارد که فقط یک‌بار در طول روز خروج رایگان تا قبل از ساعت ۹:۰۰ و یک‌بار ورود رایگان به محدوده بعد از ساعت ۱۶:۰۰ داشته باشند.

افندی زاده گفت: همانند سنوات گذشته هر شهروند دارای پلاک شهر تهران، ۲۰ روز سهمیه تردد فصلی رایگان در محدوده کنترل آلودگی هوا دارد، اظهار داشت: در روز پنجشنبه هر هفته نیز، فقط طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) اجرا می‌شود که در صورت ورود خودرو به محدوده‌ طرح ترافیک در این روز، از سهمیه ۲۰ روزه خودرو در هر فصل کم خواهد شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .