9

بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان را معرفی کن ! + دانلود

  • کد خبر : 298657
  • 11 مهر 1402 - 9:43
بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان را معرفی کن ! + دانلود
در این مطلب به معرفی 6 نرم افزار حسابداری رایگان به همراه لینک دانلود می پردازیم.

به گزارش عصرشهروند، هیچ نرم افزار حسابداری به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری شناخته نشده است، زیرا هر شرکت و سازمانی نیازهای مختلفی در زمینه حسابداری دارد. برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت خود، باید نیازهای خود را شناسایی کنید و با تحقیق و مقایسه بین نرم افزارهای مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنید. برخی از معروف ترین نرم افزارهای حسابداری شامل QuickBooks، Xero، FreshBooks، Zoho Books و Sage 50 هستند.

حتما بخوانید : لیست معرفی نرم افزار های حسابداری

تعداد زیادی نرم افزار حسابداری رایگان وجود دارد، اما در اینجا به برخی از بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان اشاره می کنیم:

GNUCash : این نرم افزار متن باز حسابداری برای مدیریت مالی شخصی و کسب و کارهای کوچک است. آن را می توان در سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس استفاده کرد. این نرم افزار حسابداری رایگان و قابل تنظیم است که برای کاربران حرفه ای و شرکت های کوچک و متوسط مناسب است. قابلیت های آن شامل صدور فاکتورها، پرداخت های آنلاین، پیگیری درآمد و هزینه ها و غیره است. GnuCash نرم افزار حسابداری مالی شخصی و تجاری کوچک است که به صورت آزاد تحت مجوز GNU GPL و برای گنو/لینوکس، BSD، Solaris، Mac OS X و Microsoft Windows در دسترس است. GnuCash که برای استفاده آسان و در عین حال قدرتمند و انعطاف پذیر طراحی شده است به شما امکان می دهد حساب های بانکی، سهام، درآمد و هزینه ها را ردیابی کنید.به همان اندازه سریع و شهودی برای استفاده به عنوان ثبت دسته چک، بر اساس اصول حسابداری حرفه ای برای اطمینان از متعادل بودن دفاتر و گزارش های دقیق است.

نرم افزار حسابداری رایگان

برای دانلود این نرم افزار حسابداری رایگان اینجا کلیک کنید.

Wave Accounting : یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان با قابلیت های متنوع و کاربردی، از جمله صدور فاکتورها، پرداخت های آنلاین، پیگیری درآمد و هزینه ها و غیره. یک نرم افزار حسابداری برخط برای مدیریت مالی شخصی و کسب و کارهای کوچک است. Wave شرکتی است که خدمات مالی و نرم افزاری را برای مشاغل کوچک ارائه می دهد. دفتر مرکزی Wave در محله East Bayfront در تورنتو، کانادا قرار دارد.

اولین محصول این شرکت یک نرم افزار حسابداری آنلاین رایگان بود که برای مشاغلی با ۱ تا ۹ کارمند طراحی شده بود و به دنبال آن نرم افزار صورتحساب ، امور مالی شخصی و اسکن رسید قرار گرفت. در سال ۲۰۱۲، Wave شروع به انشعاب به خدمات مالی کرد، در ابتدا با Payments by Wave (پردازش کارت اعتباری) و Payroll by Wave ، سپس در فوریه ۲۰۱۷ توسط Lending by Wave که از آن زمان متوقف شده است. این نرم افزار قابلیت هایی برای صدور فاکتورها، پرداخت ها، پیگیری درآمد و هزینه ها و مدیریت موجودی را به صورت آنلاین ارائه می دهد. Wave نرم افزار خود را به صورت رایگان ارائه می کند. درآمد شرکت از خدمات مالی پولی که شرکت ارائه می دهد بدست می آید.

 

نرم افزار حسابداری رایگان

 

Manager : یک نرم افزار حسابداری قابل اعتماد است که در سیستم عامل های مختلف اجرا می شود. این نرم افزار دارای امکاناتی برای مدیریت صورت حساب ها، پرداخت ها و فاکتورها را فراهم می کند. یک نرم افزار حسابداری رایگان و ساده است که برای شرکت های کوچک و متوسط مناسب است. قابلیت های آن شامل صدور فاکتورها، پرداخت های آنلاین، پیگیری درآمد و هزینه ها و غیره است. نرم افزار حسابداری، تراکنش های مالی روزانه یک سازمان از جمله مدیریت دارایی های ثابت، مدیریت هزینه ها، مدیریت درآمد، حساب های دریافتنی، حساب های پرداختنی، حسابداری فرعی و گزارشگری و تجزیه و تحلیل را مدیریت و ثبت می کند.

حتما بخوانید : ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب چیست؟

ZipBooks : یک نرم افزار حسابداری کاملاً رایگان برای کسب و کارهای کوچک است. آن قابلیت هایی برای صدور فاکتورها، پرداخت ها، پیگیری هزینه ها و درآمد ها را دارد. یک نرم افزار حسابداری رایگان با قابلیت های متنوع و کاربردی، از جمله صدور فاکتورها، پرداخت های آنلاین، پیگیری درآمد و هزینه ها و غیره. این شرکت که در آمریکن فورک، یوتا واقع شده است . نرم افزار مبتنی بر ابر یک ابزار حسابداری و حسابداری است که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا کارت های اعتباری را پردازش کنند، امور مالی را ردیابی کنند و فاکتورها را از جمله ویژگی های دیگر ارسال کنند.

نرم افزار حسابداری رایگان

TurboCASH : یک بسته نرم افزاری حسابداری است که توسط یک تیم پروژه به سرپرستی فیلیپ کوپمن، آفریقای جنوبی توسعه یافته است. این نرم افزار از آوریل ۱۹۸۵ به طور مداوم توسعه یافته است و تحت مجوز عمومی عمومی گنو در ژوئیه ۲۰۰۳ منتشر شد. از نسخه ۵، این نرم افزار به هزینه اشتراک سالانه نیاز دارد. این نرم افزار حسابداری رایگان و منبع باز است که برای کسب و کارهای کوچک و متوسط   مناسب است. آن را می توان در سیستم عامل های ویندوز و لینوکس استفاده کرد و از قابلیت هایی برای صدور فاکتورها و صورت حساب ها برخوردار است.

از نسخه ۵ به بالا باید سالیانه ۶۰ دلار ( با دلار ۵۰ هزار تومان معادل ۳میلیون تومان ) پرداخت نمایید.

برای دانلود این نرم افزار رایگان اینجا کلیک کنید

Invoice Ninja : یک نرم افزار حسابداری رایگان با قابلیت های متنوع و کاربردی، از جمله صدور فاکتورها، پرداخت های آنلاین، پیگیری درآمد و هزینه ها و غیره . این نرم افزار حسابداری برای برخی امکانات رایگان می باشد. فریلنسرها، مشاوران، پیمانکاران، مشاغل کوچک  می توانند از این نرم افزار استفاده کتند

این تنها چند نمونه از بهترین نرم افزارهای حسابداری رایگان هستند. هر کدام از این نرم افزارها نیازها و الزامات متفاوتی را برآورده می کنند، بنابراین قبل از انتخاب نرم افزار، مطمئن شوید که با نیازهای شما سازگار است.

یک پیشنهاد عالی برای شما که کسب و کار کوچک و متوسط در ایران دارید !!

اما شما اگر کسب و کار کوچکی در ایران دارید ، شاید این نرم افزار ها با قوانین مالیاتی و بیمه ای ایران تطبیق نداشته باشد. در صورت استفاده از خدمات پولی این نرم افزارها با توجه به شرایط کشور امکان پشتیبانی مناسب توسط این شرکتها فراهم نباشد. بخاطر همین ما برای شما پیشنهاد فوق العاده ای داریم.

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره با همکاری نرم افزار حسابداری تحت وب محاسب ۲۴ علاوه بر ارائه خدمات حسابداری ، مشاوره مالیاتی و .. نرم افزار حسابداری رایگان هم ارائه می دهد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم با عقد قرارداد با موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره از امکانات نرم افزار حسابداری رایگان محاسب ۲۴ بهره مند شوید. به این ترتیب با یک تیر دو نشان زده هم از خدمات حسابداری یک تیم از کارشناسان خبره بهره مند شده اید و هم دیگر نیازی به تهیه نرم افزار حسابداری ندارید و هزینه ای بابت آن پرداخت نمی کنید.

پس همین الان با مدیریت فروش محاسبان تلاشگر خبره تماس بگیرید:

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

آدرس : شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره تهران خیابان شریعتی نرسیده به سه راه طالقانی پلاک ۱۴۳
تلفن تماس :
۰۲۱-۷۷۶۴۸۷۳۱
۰۲۱-۷۷۶۴۸۷۳۲
فکس :
۰۲۱-۸۹۷۷۸۴۷۶
info@mohasebankhebreh.com
آدرس سایت :
https://mohasebankhebreh.com/

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298657

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .