7

نصب و راه اندازی سایت‌های تلفن همراه در روستا‌های راز و جرگلان

  • کد خبر : 275393
  • 13 دی 1399 - 16:03
نصب و راه اندازی سایت‌های تلفن همراه در روستا‌های راز و جرگلان
روستا‌های قزل و مزرعه بچه دره علیا در شهرستان راز و جرگلان وارد مدار تلفن همراه شدند.

سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از نصب و راه اندازی سایت‌های تلفن همراه با تکنولوژی نسل دوم در روستا‌های قزل و مزرعه بچه دره علیا شهرستان راز و جرگلان از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(USO) خبر داد.

مرتضوی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا از برنامه‌های ‏وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان و خدمت رسانی و برخورداری روستائیان عزیز از شبکه تلفن همراه، سایت‌های تلفن همراه با تکنولوژی نسل دوم در روستا‌های قزل و مزرعه بچه دره علیا شهرستان راز و جرگلان با ابلاغ به شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) نصب و راه اندازی شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=275393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .