7

نمی‌توان مردم را معطل ساخت واگن ملی نگه داشت

  • کد خبر : 298856
  • 30 مهر 1402 - 16:21
نمی‌توان مردم را معطل ساخت واگن ملی نگه داشت
سروری با اشاره به توییت یکی از نمایندگان مجلس در خصوص قرارداد ۷۹۱ واگن مترو، اظهار کرد: من پاعلام می‌کنم، حاضرم با شما به شرکت هایی که می گویید بیایم و هر میزان توان دارند، قرارداد ببندیم. این شرکت‌ها یک واگن تولید کردند که آن واگن هم هنوز رونمایی نشده است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، پرویز سروری در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توییت یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص قرارداد ۷۹۱ واگن مترو، اظهار کرد: من پشت این بلندگو اعلام می‌کنم، حاضرم با شما به شرکت هایی که می گویید بیایم و هر میزان توان دارند، قرارداد ببندیم. این شرکت‌ها یک واگن تولید کردند که آن واگن هم هنوز رونمایی نشده است.

وی افزود: ما از تولید ملی استقبال می‌کنیم اما نمی توانیم مردم را در صفها منتظر نگه داریم تا تولید صورت بگیرد. من به نمایندگی از شورا و شهرداری اعلام می‌کنم که از تولید داخلی حمایت خواهیم کرد اما اعتقاد بنده بر این است، وقتی به موفقیت بزرگ می‌رسیم باید توانمندی‌های جمهوری اسلامی را تبیین کنیم.

سروری تأکید کرد: حالا که پس از سالها توقف در ورود اتوبوس و مترو به ناوگان، گشایش ایجاد شده باید از آن حمایت کنیم. استقبال بسیار خوبی از سوی مردم از ایستگاه‌های جدید صورت گرفت و منجر به افزایش سرفاصله قطارها شد و اگر واگن‌ها وارد شود سرفاصله کاهش خواهد یافت.

وی ضمن گلایمندی از صدا و سیما، یادآور شد: امید بخشی به کشور کجاست؟ در زمانی که شهرداری و شورا در دو سال تلاش کردند تا ظرفیت‌های حمل و نقل را افزایش دهند و تحولی در این حوزه در حال انجام است، انتظار داشتیم ضریب خبری را شاهد باشیم اما صدا و سیما به عنوان یک خبر حاشیه‌ای به سفر شهردار تهران به چین نگاه می‌کند و از کنار آن به سادگی عبور کرد. البته می‌دانیم صدا و سیما درگیر انعکاس موضوع طوفان الاقصی است اما اعتقاد داریم که سفر تیم مدیریت شهری به چین با ضریب رسانه‌ای می‌توانست امیدبخشی ایجاد کند. از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران هم می خواهیم با ضریب خوبی به این موضوع بپردازد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .