15

نژاد بهرام : مدیریت شهری تهران در حوزه واکسن کرونا ورود پیدا نمی‌کند

  • کد خبر : 280827
  • 29 فروردین 1400 - 13:04
نژاد بهرام : مدیریت شهری تهران در حوزه واکسن کرونا ورود پیدا نمی‌کند
زهرا نژادبهرام گفت: اگر در جایی از دریافت واکسن انصراف داده شود این واکسن‌های باقیمانده در محل ذخیره ستاد مقابله با کرونا نگهداری خواهد شد و هیچ ارتباطی با شورای شهر یا شهرداری تهران ندارد. برای همین مدیریت شهری تهران در این حوزه ورود پیدا نمی‌کند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، زهرا نژاد بهرام عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران درباره سرنوشت توزیع واکسن‌های کرونا برای کارکنان شهرداری گفت : تا به حال چنین خبری شنیده نشده که در مدیریت شهری تهران واکس‌های کرونا در جایی خارج از ضوابط توزیع شود . تلاش ما در شورای شهر و شهرداری تهران بر این مساله متمرکز بوده که برای حوزه‌هایی که بیشترین ارتباط را با شهروندان دارند واکسن را دریافت کنیم. مذاکرات زیادی هم با وزارت بهداشت صورت دادیم تا بتوانیم واکسن کرونا را هم برای همکارانمان در بهشت زهرا و هم برای پاکبان‌ها و رانندگان وسایل نقلیه عمومی اخذ کنیم.

وی ادامه داد: حالا اگر بعضی از همکاران ما در بهشت زهرا از دریافت واکسن کرونا انصراف داده باشند یقینا مساله توزیع واکسن‌ها زیر نظر وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا انجام می‌شود؛ بنابراین این واکسن‌ها در اختیار شخص خاصی نیست. نباید تصور شود این واکسن‌ها در اختیار شورای شهر یا شهرداری تهران قرار گرفته است .

این واکسن‌ها در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار دارد. خود ستاد مقابله با کرونا مسوولیت واکسینه کردن کارکنان شهرداری را بر عهده دارد . اگر هم در جایی از دریافت واکسن انصراف داده شود این واکسن‌های باقیمانده در محل ذخیره ستاد مقابله با کرونا نگهداری خواهد شد و هیچ ارتباطی با شورای شهر یا شهرداری تهران ندارد. برای همین مدیریت شهری تهران در این حوزه ورود پیدا نمی‌کند .منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .