8

هتل های معروف اروپا را بیشتر بشناسید

  • کد خبر : 242205
  • 20 فروردین 1399 - 16:00
هتل های معروف اروپا را بیشتر بشناسید

قاره اروپا قاره کوچک در نیمکره شمالی زمین است. مرز طبیعی میان آسیا و اروپا کوه‌های اورال است.

مساحت کلی این قاره در حدود ۱۰ میلیون کیلومتر مربع است که بیش‌تر از ۷۰۰ میلیون نفر را در خود جای داده است. این قاره به قاره سبز مشهور است که به دلیل هوای معتدل و طبیعت سرسبز آنجا است. این قاره را می‌توان به اروپای غربی و اروپای شرقی تقسیم کرد. در این کشور بسیاری از گونه‌های موجودات طبیعی مانند خرس، گربه وحشی، عقاب، سنجاب، انواع پرندگان مانند لک لک، مرغ سقا و بسیاری موجودات دیگر وجود دارند. از کشورهای اروپایی باید به ایتالیا، جمهوری چک، یونان، هلند، بلغارستان و فرانسه اشاره کرد. در ادامه می‌خواهیم بهترین هتل‌های واقع در این قاره را به شما معرفی کنیم و امکانات این هتلها را به شما بگوییم.

هتل بارسلو رویال بیچ بلغارستان

از بهترین هتل‌های بلغارستان در قیمت تور اروپا هتل بارسلو رویال بیچ است که هتلی ۵ ستاره با دسترسی بسیار عالی به ساحل است. این هتل دارای اتاق‌های لوکس با مناظری زیبا است و آنجا شامل دو رستوران مختلف با غذاهایی لذیذ و متنوع می‌شود. در بیرون از این هتل می‌توانید استخر روباز بسیار زیبا و بزرگ را مشاهده کنید. این هتل شامل پارک آبی نیز می‌شود و امکانات تفریحی بسیار زیادی دارد. از امکانات این هتل می‌توان به خدمات اسپا و ماساژ، سالن ورزشی، استخر و سالن بازی برای بچه‌ها، سونا و جکوزی و بسیاری امکانات دیگر است.

هتل فور سیزن جمهوری چک

به گزارش سفر باتو ، یکی از هتل‌های خوب شهر پراگ در کشور جمهوری چک هتل فور سیزن این شهر است. آنجا دارای دکوراسیونی بسیار مجلل و ساختمانی زیبا بوده و امکاناتی بسیار کامل را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل شامل ۱۳۸ اتاق و ۱۹ سوئیت مختلف بوده و نما‌هایی قرن پانزدهمی و زیبا دارد. هتل این رستوران یعنی کوتو کورادو یکی از بهترین رستوران‌های شهر پراگ است و غذاهایی ایتالیایی را ارائه می‌کند. همچنین این رستوران شامل رستوران‌های خوب دیگر و کافه‌ها و چایخانه است.

اتاق‌های این هتل شامل فضایی بزرگ با دیزاین بسیار زیبا و امکاناتی کامل هستند. تمامی اتاق‌ها شامل تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی است. امکاناتی که این هتل ارائه می‌کند شامل خدمات اسپا، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، سونا، جکوزی، خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس، نگهداری از کودکان، اینترنت پرسرعت بی سیم در اتاق‌ها، خدمات ماساژ، استخر و بسیاری امکانات خوب دیگر است.

هتل ویلا فلترینلی ایتالیا

هتل ویلا فلترینلی در منطقه گارنیانو ایتالیا یکی از زیبا ترین هتل‌های اروپا است. این هتل یک هتل ویلایی و با نمایی قدیمی بوده و برای توریست‌ها شناخته شده است. تمامی اتاق‌های این هتل شامل امکانات مدرن مثل تلویزیون صفحه تخت و تهویه هوا و همینطور مینی بار و حمام هستند. رستوران این هتل به شما غذایی عالی را ارائه می‌کند و صبحانه آنجا بسیار لذیذ و متنوع است.

از نظر دسترسی شما به بیشتر نقاط دیدنی شهر گارنیانو دسترسی دارد و این هتل در کنار دریا واقع شده است. از امکانات این هتل می‌توان به استخر سرباز، خدمات اسپا، اینرنت بی سیم در سراسر هتل و خدمات خشک شویی اشاره کرد.

هتل کیپ استل فرانسه

هتل کیپ استل در شهر ازی فرانسه از دیگر هتل‌های بسیار خوب و زیبا در اروپا است. این هتل دارا باغ گیاه شناسی بسیار زیبا با انواع گیاهان و گلها بوده و ۵۰ اتاق دارد. این هتل ساختمانی سفید رنگ و زیبا دارد و در نزدیکی دریا واقع شده است. استخر سرباز این هتل بسیار زیبا است و از آنجا می‌توان منظره زیبای دریا را مشاهده کرد. اتاق‌های این هتل بسیار زیبا طراحی شده و مجلل هستند.

اتاق‌های طبقه ۴ این هتل اتاق‌هایی ۲۰۰ متری و بسیار شکیل هستند که از بهترین اتاق‌های هتل‌ها در دنیا محسوب می‌شود. رستوران‌های این هتل دارای بهترین آشپزها با غذاهایی بسیار خوشمزه و تزئینات زیبا است. انواع نوشیدنی و غذاهای اروپایی را می‌توانید در آنجا سفارش دهید. از امکانات این هتل می‌توان به کلاس‌های یوگا، کتابخانه زیبا و بزرگ، باغ‌های دیدنی، استخر زیبا، زمین تنیس، حمام سنتی، سونا و جکوزی، اینترنت پرسرعت در کل هتل، سالن بدنسازی و فیتنس، ساحل اختصاصی و زمین گلف اشاره کرد. آفر تور روسیه را در سایت ببینید.

هتل آمانزو یونان

هتل آمانزو یونان یکی از زیباترین هتل‌های دنیا محسوب می‌شود این هتل با طراحی شگفت انگیزش در بدو ورود مسافران را شگفت زده می‌کند.  این هتل شامل طبیعتی سرسبز در اطرافش است. آنجا در نزدیکی ساحل واقع شده و شامل مناظر بسیار دیدنی می‌شود.

مجموعه هتل های آمان از هتل‌های معروف در دنیا محسوب می‌شوند کلمه زو در زبان سانسکریت به معنی زندگی است. آنجا می‌توان به شکل واقعی لذت زندگی را چشید و از طبیعت و زیبایی‌های یونان لذت برد. این هتل شامل منظره زیبای دریای مدیترانه است و دارای ساحل اختصاصی می‌شود.

ساختار این هتل از آثار باستانی قدیمی و قصرهای یونان باستان الهام گرفته شده است. از مهم‌ترین خدمات این هتل امکان رفت و آمد با قایق و ماشین از طرف هتل است. آنجا شامل استخرهای مختلف، سالنهای بازی برای بچه‌ها، باشگاه بدنسازی، خدمات نگهداری از کودک، رستوران‌های مجلل، سونا و جکوزی و بسیاری خدمات دیگر است.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=242205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .