21

هزینه نقل و انتقال مسکن در پردیس حذف شد

  • کد خبر : 296931
  • 20 خرداد 1402 - 12:19
هزینه نقل و انتقال مسکن در پردیس حذف شد
مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: هزینه نقل و انتقالات مسکن در پردیس حذف و از ابتدای خرداد اجرا شده است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، محبت خواه  با اشاره به مشکلات ناشی از هزینه نقل و انتقال اظهار داشت: نقل و انتقال ثانویه با مصوبه هیات مدیره شرکت عمران پردیس و دستورات مقام فرادستی برای مسکن در سنوات گذشته ۳۸ میلیون تومان بود که منجر به نارضایتی مردم شده بود.

وی با بیان اینکه متقاضیان در این زمینه مراجعه و اعلام نارضایتی در هزینه نقل و انتقال داشتند افزود: با اقدامات و تصمیم بر رضایت مردم دریافت هزینه نقل و انتقال حذف شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ادامه گفت: قانون مسئله نقل و انتقال را تعریف کرده بود که از این به بعد تصمیم بر این است که از ابتدای خرداد هزینه نقل و انتقال توسط مردم پرداخت نشود و مردم این موضوع را با شرکت عمران در میان بگذازند.

محبت خواه در پایان خاطرنشان کرد: تمامی تصمیمات مردم مبتنی بر ایجاد رضایت مردم است که تمامی افرادی که در مسکن مهر ثبت نام کرده اند از قشر ضعیف و مستضعف هستند که شرکت عمران در مقابل نقل و انتقالات صوری خواهد ایستاد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .