5

هشدار برای تهرانی ها : طوفان و برف در ارتفاعات

  • کد خبر : 298790
  • 24 مهر 1402 - 16:54
هشدار برای تهرانی ها : طوفان و برف در ارتفاعات
معاون فرماندار تهران گفت: با توجه به هشدار نارنجی بارشهای رگباری در تهران، شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها از جمله محدوده رودخانه کن خودداری کنند.

به گزارش عصرشهروند، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی از بعدازظهر دوشنبه ۲۴ مهر تا صبح سه شنبه در ارتفاعات تهران به ویژه شمال و شمال غرب؛ رگبار، بارش باران و رعدوبرق شدید، وزش باد خیلی شدید، تندباد لحظه‌ای، احتمال بارش تگرگ و در قله‌ها بارش برف و کولاک خواهیم داشت.

بشیری افزود: این مخاطرات امکان سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و احتمال صاعقه خواهد داشت.

بشیری گفت: به هموطنان توصیه می‌شود ضمن خودداری از تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها بویژه حوزه آبریز کن و محور سولقان- امامزاده داود (ع)، احتیاط در تردد جاده‌ای بویژه در نواحی کوهستانی از جمله محور سولقان امامزاده داوود (ع) و پرهیز از کوهنوردی، از استحکام سازه‌های موقت اطمینان حاصل کنند.

بشیری تاکید کرد: هشدارهای لازم جهت آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدماتی داده شده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .