11
اسماعیلی در گفتگو با عصر شهروند مطرح کرد؛

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان جزو اولین اولویت‌های مجلس یازدهم/مجلس انقلابی پیگیر حقق بازنشستگان

  • کد خبر : 257571
  • 27 خرداد 1399 - 9:37
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان جزو اولین اولویت‌های مجلس یازدهم/مجلس انقلابی پیگیر حقق بازنشستگان
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه ذاتی کمیسیون در پیگیری حق و حقوق بازنشستگان گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان جزو اولین اولویت‌های مجلس یازدهم خواهد بود.

ولی اسماعیلی نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر شهروند با اشاره به اعتراضات بازنشستگان به میزان حقوق شان گفت: در روزهای گذشته بازنشستگان زیادی به اینجانب مراجعه کرده و پیام‌های بسیاری از سمت بازنشستگان عزیز کشور به دستم رسیده که خواستار پیگیری حق و حقوقشان هستند.

وی با بیان اینکه تک تک نمایندگان باید پیگیر حقوق بازنشستگان باشند، تاکید کرد: بی شک این قشر از جامعه این روزها بخاطر وضع معیشتی، بیشتر از پیش نیازمند دیده شدن هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس جزو اولین اولویت های ما نمایندگان است و مجلس انقلابی و کمیسیون اجتماعی مجلس قطعا پیگیریهای لازم را در این زمینه خواهد داشت و نتیجه را اعلام میکنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه هدف خدمت به این قشر عزیز است، افزود: مسئولین باید با اجرای قانون از جمله قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان، در این راستا گام بردارند.

وی افزود: این هفته کمیسیونهای تخصصی مجلس شکل گرفت و انشاله از هفته آینده جلسات کمیسیونهای تخصصی مجلس برگزار می شود و ما در کمیسیون اجتماعی قطعا این موضوع بازنشستگان را پیگیری خواهیم کرد و از مسئولین مربوطه می خواهیم توجه جدی به این عزیزان داشته باشند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=257571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .