17

همه پرسنل شهرداری تهران وام مسکن می گیرند

  • کد خبر : 297690
  • 09 مرداد 1402 - 7:39
همه پرسنل شهرداری تهران وام مسکن می گیرند
سخنگوی شورای شهر تهران، بر ضرورت تلاش برای برقراری عدالت و برخورداری از امکانات برای همه پرسنل شهرداری تهران تأکید کرد وگفت: ما می خواهیم که اعطای مسکن، منوط به امتیازات مدیریتی نباشد و همه پرسنل شهرداری تهران، مشمول اعطای مسکن بشوند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، علیرضا نادعلی در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تقدیر برای اجرای بسته خرسندساز، گفت: در بازدیدهایی که داشتم و در گفتگو با کارکنان شهرداری تهران، اکثر کارکنان رضایت خود را از اجرای این طرح اعلام کردند و موارد پیش بینی شده در حال تکمیل است و نگاه انسجام بخشی به پرسنل در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی ادامه داد: در بحث مسکن که معاونت برنامه ریزی مدل های مختلف را پیش بینی کرده، درخواست داریم که با هوشمندی به جایی برسیم که اعطای مسکن، نیازمحور باشد و منوط به امتیازات مدیریتی نباشد و کسانی که برخوردارند؛ برخوردارتر نشوند. ما می خواهیم همه پرسنل شهرداری تهران، مشمول اعطای مسکن بشوند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در‌مورد احکام این موضوع اثبات شده که حتی یک ساله هم نباشد در هر زمان قابلیت رسیدگی به وضعیت احکام و جا به جایی دارد.
نادعلی با اشاره به ضرورت دیدار با پرسنل شهرداری، یادآور شد: در سالهای اخیر دیدار با مردم انجام می شده اما درخواست می شود که در طول هفته، ساعاتی برای دیدار با پرسنل در نظر گرفته شود و این موضوع می تواند مورد توجه قرار بگیرد.
وی با اشاره به سخنان مهدی اقراریان، دیگر عضو شورای شهر در‌مورد نظر سنجی افزود: پیشنهاد خوبی است که در دانشگاه‌ها و سایر سازمان‌ها و نهادهای دیگر این موضوع وجود دارد؛ برای مثال در سازمان تبلیغات اسلامی، مؤسسه ای با جدیدترین روش و تکنولوژی، نظر سنجی و بررسی ‌های مربوط به نتایج نظرسنجی را انجام می‌دهد. البته باید میزان محبوبیت شهرداری و نظرات شهروندان در خصوص عملکرد مدیریت شهری سنجیده شود و ضمن ارائه آمار درست، می توان نظرسنجی را در دستور کار قرار داد. نباید فراموش کرد آمارهای رسمی، مرجعیت دارد و باید نظر سنجی نیز صورت بگیرد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .