21

همه چیز درباره مسابقه هفت خان رضا گلزار

  • کد خبر : 280170
  • 10 فروردین 1400 - 17:22
همه چیز درباره مسابقه هفت خان رضا گلزار
مسابقه هفت خان با مجری گری محمد رضا گلزار ، از یکشنبه 8 فروردین 1400 در پلتفرم نماوا پخش شد.

مسابقه هفت خان با مجری گری محمد رضا گلزار، از یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ در پلتفرم نماوا پخش شد . مسابقه ای است که اطلاعات عمومی شرکت کنندگان را در ۴ زمینه: ادبیات، تاریخ، ورزش و هنر محک می زند و دومین تجربه مجری گری محمدرضا گلزار پس از مسابقه تلویزیونی جنجالی برنده باش در یک مسابقه اطلاعات عمومی محسوب می شود. شرکت در مسابقه هفت خان، رایگان است و جایزه برندگان هفت خان بر اساس استعداد و اطلاعات عمومی آن ها بوده و هفت خان تلاش کرده تا از تبعیض میان شرکت کنندگان برنامه، جلوگیری کند.

حتما بخوانید: اعتراض به فیلیمو و نماوا بخاطر حق اشتراک در سال ۱۴۰۰

در این گزارش سرویس هنری عصرشهروند نگاهی داشتیم به روند برگزاری مسابقه، اطلاعاتی درباره آزمون ورودی به مسابقه و منابع اطلاعاتی هر ۴ زمینه و شیوه شرکت در این برنامه. اگر با پرسشی رویرو شدید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

مدل درآمدی و مجوز مشروط مسابقه هفت خان

ساترا با پیش شرط هایی بالاخره با برگزاری این برنامه در پلتفرم نماوا موافقت کرد. جنجالی که سر مسابقه تلویزیونی محمد رضا گلزار در شبکه ۳ سیما رخ داد سبب شده تا این مسابقه نیمه تمام رها شود. بالاخره مجوز مشروط مسابقه صادر شد تا نخستین تجربه مجری گری محمد رضا گلزار که این روزها بیش از ۱۰ میلیون دنبال کننده دارد، در شبکه نمایش خانگی صادر  شود..

حتما بخوانید : مسابقه تلویزیونی برنده باش شبکه ۳ با اجرای محمد رضا گلزار

ساترا اعلام کرده بود در صورتی با اعطای مجوز به این برنامه موافقت می کند که مدل درآمدی آن مشروع باشد. مدل درآمدی برنامه تلویزیونی برنده باش با مخالفت آیات اعظام مواجه شده بود که در نهایت برنامه را به تعطیلی کشاند. مهدی منیری، تهیه کننده و کارگردانی آن را مسعود شاه محمدی برعهده دارد.

پیش شرط های اعلامی از سوی ساترا برای تولید و پخش هفت خان نماوا، مقدمه ای برای جلوگیری از باب شدن روند برنامه سازی مبتنی بر قمار و بخت آزمایی اینترنتی باید دانست. در سال  ۹۹، دارنده بیش از ۶۰۰ هزار کارت بانکی که در سایت های قمار فعال بودند، از طرف بانک مرکزی به قوه قضاییه معرفی شدند. میلاد حاتمی از سرشبکه های سایت های قمار نیز دستگیر شد.

روند اصلی مسابقه هفت خان رضا گلزار

روند اصلی مسابقه هفت خان رضا گلزار

روند مسابقه هفت خان به این صورت است که مجری برنامه، پنجاه شمش به  ارزش ۱ میلیارد ریال به عنوان سرمایه در اختیار هر شرکت کننده قرار می دهد و شرکت کننده ها در روال برنامه بایستی نسبت به حفظ شمش ها که سرمایه آن ها محسوب می شود، اقدام کنند. اگر پاسخ نادرست به سوالات محمد رضا گلزار بدهند، شمش  های خود را از دست داده و در نهایت از مسابقه حذف می شوند.

وظیفه شرکت کنندگان مسابقه

وظیفه شرکت کنندگان مسابقه هفت خان این است که مثل مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور در شبکه ۳ سیما، پاسخ های درست به سوالات مجری بدهند. شرکت کنندگان بایستی از هفت خان عبور کنند و سوالات هر خان (بخش) در رابطه با یک موضوع از معلومات عمومی است. اگر موفقیتی کسب کنند و از شمش ها محافظت کنند، معادل آن ها، جایزه به شرکت کننده اعطا خواهد شد.

موضوعات مسابقه هفت خان شامل اطلاعات عمومی در حوزه تاریخ، فرهنگ، ورزش، ادبیات، هنر بوده و مسائلی علمی و سیاسی در آن جایگاهی ندارد. شرکت در این برنامه با ماسک امکان پذیر است و پروتکل های بهداشتی اعلام ستاد ملی  کرونا رعایت می شود.

وظیفه شرکت کنندگان مسابقه

توجه کنید که اگر شرکت کننده به خان پنجم برسد، می تواند کل موجودی خود را حفظ و درخواست خروج از مسابقه بدهد  تا معادل ریالی شمش ها را دریافت کند.

محل برگزاری مسابقه

محل برگزاری این مسابقه در کنار گذر بزرگراه لشکری به سمت تهران، بعد از خیابان سپاه اسلام، مجتمع پارس الکتریک است. مراجعه بدون هماهنگی قبلی، امکان پذیر نیست و بایستی به منظور حضور، منتظر تماس روابط عمومی این برنامه با شماره موبایلی که در سامانه ثبت کردید باشید و راه دیگری وجود ندارد. ضمنا این برنامه ربطی به شبکه ۳ سیما ندارد.

اینستاگرام مسابقه هفت خان

برای اطلاع از بخش های مختلف مسابقه و نظرات شرکت کنندگان و بینندگان به اینستاگرام مسابقه هفت خان نماوا در نشانی:@۷KHAN.TV مراجعه کنید که پیش از برگزاری قسمت اول این  برنامه، ۵ هزار دنبال کننده داشت.

اینستاگرام مسابقه هفت خان

زمان پخش مسابقه هفت خان

زمان دقیق پخش مسابقه را در اینستاگرام این مجموعه پیگیر باشید.

روش ثبت نام در مسابقه هفت خان نماوا

به  منظور  ثبت نام و شرکت در مسابقه هفت خان نماوا ، بایستی مشخصات خود را در سایت رسمی  مسابقه هفت خان به نشانی: ۷khan.tv وارد کنید. درج سن و شماره موبایل  متقاضیان شرکت در برنامه هفت خان نماوا الزامی است. پس از ثبت اطلاعات و راستی آزمایی اینکه شرکت کننده، واقعی است، آزمون ورود به مسابقه هفت خان برای شرکت کننده برگزار می شود.

به منظور شرکت در مسابقه هفت خان نماوا بایستی به ۲۰ سوال مطرح شده در عرض ۱۰ دقیقه پاسخ دهید. یعنی برای پاسخ  به هر سوال بخش ورودی مسابقه هفت خان، فقط ۳۰ ثانیه فرصت دارید. پس از آن، مسابقه پایان یافته و پس از تمام شدن مسابقه، نمره کسب شده به شرکت کننده اعلام می شود.

پس از پایان یافتن مسابقه ورود به هفت خان ، اگر نمره لازم را کسب کرده باشید، تیم روابط عمومی مسابقه هفت خان به منظور شرکت شما در مسابقه، با شما تماس می گیرد و هماهنگی لازم را انجام می دهد. مسابقه هفت  خان نماوا به صورت ۲ نفره بوده و اگر در مسابقه ورودی ، پذیرفته شوید، با همراه خود به مسابقه دعوت می شوید.

نکته ای که بایستی درباره آزمون ورودی مسابقه هفت خان نماوا بدانید آن است که پس از این که هر سوال به نمایش درامد، در صورت عدم پاسخ یا پاسخ به هر سوال، امکان برگشت به سوال قبلی را ندارید و مثل آزمون های اینترنتی زبان، امکان BACK یا بازگشت ندارد. هر نفر، صرفا یک بار می تواند در آزمون ورودی مسابقه شرکت کند.

منابع مسابقه هفت خان نماوا

برای اینکه متقاضیان شرکت در مسابقه هفت خان نماوا، منابع خوبی برای ارتقا اطلاعات عمومی خود در اختیار داشته و از منابع متفرقه بعضا بی ربط استفاده نکنند، سایت مسابقه هفت خان نماوا، منابع اطلاعاتی مورد نیاز شرکت کنندگان مسابقه را در ۴ موضوع: ادبیات، هنر، تاریخ و ورزش اعلام کرده است.

شما می توانید کتب معرفی شده توسط سایت مسابقه را به  صورت الکترونیکی یا چاپی تهیه کرده و اطلاعات خود را با مطالعه این  کتب، افزایش دهید. هر اندازه تسلط شمابه محتوای منابع اطلاعاتی مسابقه هفت خان افزایش یابد، شانس کسب حداکثر امتیاز و درآمد در این برنامه بیش تر می شود.

منابع مسابقه هفت خان نماوا

بخش قابل توجهی از سوالات مربوط به ادبیات است. ۲۷۶۶ کتاب از ادبیات ایران و جهان (از جویندگان طلا تا ماجراهای شرلوک هولمز) در بخش کتاب در موضوع ادبیات، معرفی شده  که بی شک امکان مطالعه آن ها وجود ندارد. اما می توان مدتی وقت گذاشت و نام کتاب و نویسنده آن را حفظ کرد. این حداقل کار  ممکن است.

کتاب های بخش تاریخ مسابقه هفت خان نماوا، حدود 220 کتاب

کتاب های بخش تاریخ مسابقه هفت خان نماوا، حدود ۲۲۰ کتاب را شامل می شود که بایستی  نام کتاب و نویسنده اثر را حفظ کنید و کار سختی نیست. از تاریخ ایران و جهان، این تعداد کتاب به عنوان منابع اطلاعاتی برنامه، معرفی شده است.

منابع معرفی شده برای بخش ورزش مسابقه نیز 230 مورد

منابع معرفی شده برای بخش ورزش مسابقه نیز ۲۳۰ مورد را شامل می شود که مربوط به تاریخ ورزش ایران و جهان است. مطالعه کتاب های ورزشی ، بخشی از فرهنگ مطالعه ایرانیان نیست و خوب است که این حوزه نیز در فهرست علایق کتابخوانی هموطنان در سال ۱۴۰۰ به بعد قرار بگیرد.

توصیه می شود در این بخش، اطلاعات عمومی خود را درباره تاریخ مسابقات المپیک زمستانی و تابستانی و جام جهانی فوتبال و مسابقات جهانی مطرح ۲۰ سال اخیر، افزایش دهید و درباره شخصیت های مطرح رشته های ورزشی از بوکس تا بسکتبال، داده های خوبی بدست بیاورید.

کتاب های بخش هنری مسابقه نیز 1841 عنوان

کتاب های بخش هنری مسابقه نیز ۱۸۴۱ عنوان را شامل شده است که از واژه نامه هنر تا سبک های گرافیک و سینما و تئاتر را در بر می گیرد. علاوه بر حفظ کردن نام کتب و نویسنده آن ها و کلیات درباره هر منبع، آشنایی با سبک ها و اصطلاحات هنری و شخصیت های برجسته تاریخ هنر حداقل در ۲۰۰ سال اخیر، می تواند شانس شما را برای پاسخ گویی به شمار زیادی از پرسش های مسابقه در بخش هنر، افزایش دهد.

مخاطب گرامی

اگر علاقمند به شرکت در این مسابقه در پلتفرم نماوا هستید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت به  اشتراک بگذارید. به منظور افزایش موفقیت و شانس حضور در مسابقه، منابعی که در بالا معرفی کردیم را به دقت ظرف ۲ هفته مطالعه کرده و اطلاعات عمومی خود را در حوزه هایی که در بالا اشاره شده، افزایش دهید. مرور کامنت های کاربران در اینستاگرام هفت خان به خصوص تجارب شرکت کنندگان، نقشه راه خوبی برای شما خواهد بود.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام میشه نحوه شرکت در مسابقه بگید ممنون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .