11

واکنش به حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه/ تقدیر از کارنامه بی بدیل قالیباف در تاریخ تهران

  • کد خبر : 290574
  • 06 اردیبهشت 1401 - 12:36
واکنش به حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه/ تقدیر از کارنامه بی بدیل قالیباف در تاریخ تهران
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران به حواشی پیش‌آمده پیرامون سفر خانواده قالیباف گفت: تخریب محمد باقر قالیباف طبیعی قابل انتظار و تکرار شونده است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، شربیانی در تازه ترین اظهارات خود در توییتر به حواشی پیش امده درمورد خانواده محمد باقر قالیباف اشاره کرده است.

حتما بخوانید : آقامیری: آقای قالیباف چهل سال برای این مملکت زحمت کشیده است/ حالا دو قلم جنس هم همراه خود آوردند

وی ضمن تاکید بر طبیعی خواندن تخریب قالیباف افزوده است: هیچ دوره ای نتوانسته به اندازه او این حجم از زیرساخت،تاسیسات،فضاها و امکانات شهری عمومی در شهر تهران را ایجاد و خلق کنند.(کارنامه بی بدیل در تاریخ تهران)

شربیانی تاکید کرد: با مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران، اجازه نداد دولت اجاره ای اصلاح طلبان و اعتدالیون بتوانند دوباره منافع ملی و عزت ایران را به بهای ناچیز به جریان سلطه و استکبار بفروشند(ممانعت از تکرار برجام تماماً خسارت بار)

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران نوشت: با اعلام مخالفتِ نظریه مشورتی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و بازگرداندن ساز و کار بررسی طرح موسوم به صیانت از فضای مجازی به کلیت مجلس،مانع از اعمال محدودیت و تنگ نظری بر فضای مجازی و ناامید کردن نسل های جوان و کارآفرینان گستره حوزه اطلاعات و فناوری شد(مخالفت با مسدود سازی اینستاگرام و شبکه های مجازی)

وی گفت :او در میان سربازان درجه یک و جان فدای نظام و مقام معظم رهبری،با فاصله زیادی به عنوان نفر اول «کارآمدی» که نیاز و ضرورت و اولویت نظام است،مطرح می باشد.
کارآمدی که نظام سلطه و عوامل به ظاهر ایرانی وابسته به او(اپوزیسیون برانداز) را نزد افکار عمومی جامعه از خاصیت و اثرگذار ی انداخته است.

شربیانی ادامه داد: (به گور بردن آرزوی ترامپ و طرفداران بظاهر ایرانی اش در ۳سال اخیر) پس چپ و راست و اعتدال و عدالت خواه و برانداز داخل و خارج هر کدام به دلیل و انگیزه ای بر او می تازند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .