25

واکنش رئیس شورا به یک شایعه : دروغ است!

  • کد خبر : 297252
  • 06 تیر 1402 - 23:14
واکنش رئیس شورا به یک شایعه : دروغ است!
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با رد شایعات پیرامون اعضای شورا و مدیریت شهری، استعفای شهردار تهران را تکذیب کرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آقای شربیانی به دلیل کسالت تاخیر داشتند و قرار نبود امروز در صحن حاضر باشند، گفته بودند که ایشان دستگیر و زندانی شدند و همینطور در مورد سایر اعضای که در مرخصی بودند شایعاتی مطرح کردند که از اساس غلط است و تکذیب می شود.
چمران در ادامه گفت: متاسفانه این دروغ ها گفته می شود اما می بینیم که آقای شربیانی عملاً در شورا حضور یافتند و دروغگو ها دنبال چه چیزی هستند معلوم نیست.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه استعفای شهردار هم دروغ دیگری است که گفته می شود، اظهار داشت: وقتی عده ای کار می کنند همه به آنها می تازند، کسانی که کار نکردند و از کار و فعالیت در شهر ناراحت هستند دروغ پردازی می‌کنند.
وی همچنین در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: ما دیروز با آقای زاکانی جلسه داشتیم و چیزی مبنی بر استعفا نیامده و باید این مسائل از نظر قانونی پیگیری شود.
چمران با بیان اینکه گفتند چون سه نفر در صحن شورا حاضر نیستند بازداشت شده اند، تأکید کرد: آقای شربیانی با بنده تماس گرفت و پرسید با توجه به اینکه حالشان خوب نیست، به صحن بیاید یا خیر؟ که ما گفتیم بیایند و آمدند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: آقای اقراریان هم برای حضور در قوه قضاییه اجازه گرفت و آقای کاشانی هم برای حضور در کربلا در روز عرفه اجازه کتبی گرفت که دعای گوی ما و دروغ گویان باشد.
وی با بیان اینکه ما دیروز با شهردار تهران جلسه داشتیم، یادآور شد: مسائل زیادی را در این جلسه مطرح کردیم و این که حال مطرح می شود ایشان استعفا داده اند جای تعجب دارد .
چمران در ادامه گفت: علت این مسائل معلوم است؛ وقتی دیده می شود عده ای کار می کنند، عده ای دیگر به جنب و جوش و تکاپو می افتند که نگذارند کار کنند؛ برای باغات هنوز لایحه ای نیامده و چیزی تصویب نشده و انگار از کار انجام نشده خبر دارند می خواهیم چه کاری انجام دهیم که موارد متعددی مطرح می کنند. این جای تاسف است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: شهر ما مشکلات زیادی دارد؛ مشکل اتوبوس و مترو داریم و بارها گفتیم و راه حل هم داده‌ایم که باید اجرا شود اما متأسفانه به جای فرصت گذاشتن برای این مشکلات اصلی باید با این مسائل حاشیه ای دست و پنجه نرم کنیم‌.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا از روزنامه ای که شایعه استعفای شهردار را مطرح کرده شکایت خواهد شد یا خیر؟ گفت: این موضوع را باید بخش حقوقی و روابط عمومی شهرداری دنبال کند. منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .