10
پس از استماع گزارش تحویل و تحول شهرداری صورت گرفت:

واکنش صدراعظم نوری به گزارش تحویل و تحول شهردار

  • کد خبر : 281745
  • 11 خرداد 1400 - 18:23
واکنش صدراعظم نوری به گزارش تحویل و تحول شهردار
صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه در گزارش تحویل و تحول به حوزه اجتماعی خیلی کم لطفی شده است اضافه کرد: در این گزارش چرا کارهای ارزشمند بسیاری انجام شد که باید برجسته شود. در حوزه خدمات شهری کارهای زیرساختی زیادی انجام شده است که فقط به گوشه‌هایی از آن اشاره کردید.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، زهرا صدر اعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران پس از استماع گزارش تحویل و تحول شهردار تهران گفت: نمی‌دانم چرا دکتر حناچی اینگونه گزارش ارائه دادند. شاید شتابی بوده است که اینگونه گزارش دادند.
او ادامه داد: این گزارش بخشی از فعالیت ۴ ساله‌‌ای که در حوزه مدیریت شهری انجام گرفته بود. اما یقینا همه کارها و فعالیت‌های انجام شده نیست و در آن برخی از حوزه‌ها خیلی کمرنگ گزارش شده است در حالی که فعالیت‌های همکاران شما فعالیت‌های قابل تقدیری است.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه  در حوزه اجتماعی خیلی کم لطفی شد، اضافه کرد:  در این گزارش چرا کارهای ارزشمند بسیاری انجام شد که باید برجسته شود. در حوزه خدمات شهری کارهای زیرساختی زیادی انجام شده است که فقط به گوشه‌هایی از آن اشاره کردید.
نوری با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه خدمات شهری در دوره کرونا مساله پایگاه‌‌های سلامت بود که تماما در طی کرونا در اختیار وزرات بهداشت قرار گرفت ، گفت : در حوزه‌های مقابله با کرونا پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های متعددی تدوین و تنظیم شد که تا پیش از این وجود نداشت و به آن اشاره نشد.
او ادامه داد: در مساله سامانه‌های شهری اقدامات قوی اجرا شد که به آنها نیز اشاره نشد. شرایط موجودی که در آن قرار گرفتیم طی دو سه سال اخیر از جمله تحریم و رکود اقتصادی و کرونا نیز باید در گزارش برجسته شود .
نوری در پایان گفت: این گزارش را یک دریافتی اولیه در نظر می‌گیریم و حتما باید یک رفت و برگشت بین کمیسیون‌ها و شهرداری دربار ه این گزارش صورت گیرد و یک گزارش جامع از اقدامات انجام شده طی این چهار سال تهیه شود . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=281745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .