8
در گفت‌وگویی مطرح شد؛

واکنش عضو شورای شهر تهران به ابطال انتخابات شورایاری‌ها

  • کد خبر : 261291
  • 21 تیر 1399 - 8:03
واکنش عضو شورای شهر تهران به ابطال انتخابات شورایاری‌ها
الویری نسبت به رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخابات شورایاری‌ها و ابطال آن واکنش نشان داد.

عصرشهروند — مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگویی در واکنش به رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر غیر قانونی بودن انتخابات شورایاری‌ها گفت: از نظر کارشناسی و مصلحت اندیشی به شدت مخالف ابطال انتخابات شورایاری‌ها هستم.

الویری گفت: شورایاری‌ها چشم و گوش مردم هستند و این موضوع در کلانشهر‌ها بیشتر خود را نشان می‌دهد، زیرا شورای شهر یک کلانشهری مانند تهران با ۱۰ میلیون جمعیت، نمی‌تواند با ۲۱ نفر عضو با مردم در ارتباط باشد.

او ادامه داد: شورایاری‌ها هستند که می‌توانند کمبود در ارتباط گیری بین مردم و مدیریت شهری را جبران کنند و امیدوارم در طرح قانونی که در اصلاح قانون شوراها، شورای عالی استان‌ها به مجلس فرستاده است شورایاری‌ها بتوانند جایگاه قانونی خود را پیدا کنند.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که با توجه به غیر قانونی اعلام‌ شدن انتخابات شورایاری‌ها تکلیف هزینه کرد میلیاردی مدیریت شهری در دور پنجم این انتخابات چه می‌شود؟ افزود: هزینه کرد برای انتخابات شورایاری‌ها مصوبه شورای شهر تهران بود که در چهار دوره گذشته نیز این انتخابات و هزینه کرد آن انجام شده بود.

الویری ادامه داد: در بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران هزینه کرد ۱۸ میلیارد تومانی در مقابل منفعت شورایاری‌ها برای مدیریت شهری رقمی نیست./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=261291

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .