9

واکنش قایدی به ادعای گل‌محمدی : این حرف‌ها را نزنند !

  • کد خبر : 266189
  • 06 شهریور 1399 - 9:09
واکنش قایدی به ادعای گل‌محمدی : این حرف‌ها را نزنند !
مهدی قایدی در واکنش به اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود قصد دارند استقلال را قهرمان کنند، گفت: خودشان بهتر می‌دانند. این حرف‌ها را نزنند!

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، مهدی قایدی پس از برتری تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم. ما روز قبل از دربی، روی ضربات پنالتی تمرین کرده بودیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرد که در دربی گلزنی کند، گفت: مطمئن بودم صد درصد گل می‌زنم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره نبود تماشاگران در این بازی خاطرنشان کرد: جای تماشاگران واقعاً خالی بود. اگر آن‌ها بودند، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

قایدی در مورد اینکه برخی از بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که بهتر از استقلال بودند، گفت: فوتبال همین است.

وی در واکنش به اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود قصد دارند استقلال را قهرمان کنند گفت: خودشان بهتر می‌دانند. این حرف‌ها را نزنند!منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=266189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .