14

واکنش مهدی چمران به انتشار اسامی نادرست اعضای شورا درباره آرای شهردار تهران

  • کد خبر : 283360
  • 16 مرداد 1400 - 16:26
واکنش مهدی چمران به انتشار اسامی نادرست اعضای شورا درباره آرای شهردار تهران
رئیس شورای شهر تهران نسبت به انتشار اسامی غلط آرای اعضای شورای شهر تهران به شهردار در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با اشاره به انتشار فایل صوتی منتشر شده‌اش با نرجس سلیمانی در جلسه امروز  شورای شهر تهران گفت: در این فایل همانطور که مشخص است بنده نسبت به اسامی غلط و اغلاطی که در رابطه با فرایند آرای اعضای شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار مطرح شده است انتقاد کرده‌ام.

وی گفت: متأسفانه از شب گذشته و جلسه‌ای که اعضای شورای شهر تهران در خصوص انتخاب شهردار داشته‌اند جدول و لیستی با عنوان اعضای غیر انقلابی و انقلابی که به گزینه تصدی شهرداری تهران رای داده‌اند منتشر شده است که بنده به این مسئله معترض بودم و هستم که اولاً در فرایند انتخاب شهردار تهران رای گیری استمزاجی صورت گرفته است که برای همین مسئله نیز حتی صندوقی در فضای مناسبی در جلسه پیش بینی شد تا اعضا بدون اینکه از آرای یکدیگر مطلع شوند، رای خود را در صندوق بیاندازند.

رئیس شورای شهر تهران ضمن انتقاد از تقسیم بندی اعضا به انقلابی و غیرانقلابی افزود : این کار غیرمنصفانه و غیرحرفه‌ای است.

در جریان مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر تهران که صبح امروز برگزار شد  فایل صوتی از مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و نرجس سلیمانی دیگر عضو شورای شهر تهران منتشر شده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=283360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .