2

واکنش وزارت بهداشت به حواشی دادگاه شبنم نعمت‌زاده

  • کد خبر : 153935
  • 02 آبان 1398 - 8:46
واکنش وزارت بهداشت به حواشی دادگاه شبنم نعمت‌زاده

نماینده حقوقی سازمان غذا و دارو در پرونده رسیدگی به تخلفات دارویی “شبنم نعمت‌زاده” درباره حاشیه‌های جلسه دادگاه وی، توضیحاتی ارایه کرد.

عباس آبادی در واکنش به برخی حواشی منتشر شده و اظهارات روز گذشته شبنم نعمت‌زاده در جلسه رسیدگی به اتهامات دارویی‌اش، گفت: در تاریخ اول آبان ماه در دادگاه شرکت دارویی رسا فارمد، خانم شبنم نعمت‌زاده طبق روال جلسه قبل اقدام به ایراد شبهه مبنی بر عدم صلاحیت نمایندگان سازمان غذا و داروی حاضر در دادگاه کرده و متواتراً اعلام کرد که نماینده سازمان غذا و دارو، آقای دکتر رزازان است و افراد حاضر، نماینده سازمان نیستند و از دانشگاه علوم پزشکی البرز آمده‌اند.

وی افزود: قاضی دادگاه در عین تذکری مبنی بر تایید اصالت نمایندگان حضوری، خواستار توضیح نمایندگان سازمان غذا و دارو در این باره شد.

وی ادامه داد: برخلاف آنچه به صورت ناقص و تحریف شده در برخی اخبار و رسانه‌ها آمده است، خانم نعمت‌زاده در جلسه روز گذشته دادگاه مدعی بود که آشنایانشان چهارشنبه صبح در سازمان غذا و دارو حضور داشته و متوجه عزل آقای رزازان نشده‌اند و بر همین اساس هم هویت نمایندگان سازمان حاضر در جلسه دادگاه را زیر سوال برد.

عباس آبادی ادامه داد: در واکنش به این اظهارات، بنده در جلسه روز گذشته دادگاه اعلام کردم که حضور اقوام شما در سازمان و بررسی نماینده حقوقی سازمان توسط شما کذب است و آن مدیر که قبلا در پرونده در مرحله دادسرا نماینده سازمان غذا و دارو بوده‌اند، عزل شده‌اند. همچنین اضافه کردم که چهارشنبه گذشته نامه جدیدی از طرف وزارت بهداشت زده شده و مجددا ما را به عنوان نمایندگان حقوقی سازمان در جریان رسیدگی به این پرونده معرفی کرده‌اند.

نماینده حقوقی سازمان غذا و دارو در جریان رسیدگی به تخلفات دارویی شبنم نعمت‌زاده تاکید کرد: آقای دکتر رزازان، قبلا از این پرونده عزل شده‌اند و در زمینه این پرونده سمتی ندارند و این موضوع را در جلسه دادگاه نیز اعلام کردم.

ایسنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=153935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .