11
نادعلی مطرح کرد:

واگذاری واگن از تهران به قمی ها به شرط اجازه شورای شهر

  • کد خبر : 286423
  • 17 آبان 1400 - 9:34
واگذاری واگن از تهران به قمی ها به شرط اجازه شورای شهر
سخنگوی شورای شهر تهران بر لزوم اطلاع رسانی در خصوص خبر‌های مهم از سوی شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، نادعلی ظهر دیروز با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اختلاف امروز در شورای شهر و قهر یکی از اعضا گفت: شورا یک نهاد مردم سالار است و دوستان وظیفه خود می‌دانند که مطالبه گر باشند. اما گاهی ممکن است حرف‌ها تند و تیز شود.

حتما بخوانید : زاکانی از سهمیه تهران به قم واگن می دهد

وی با بیان این که هر کسی روش خود را دارد تصریح کرد:، چون در ابتدای کار هستیم ممکن است برخی از عدم توجیح‌ها باعث سوء تفاهم شود.

نادعلی در خصوص آب گرفتگی معابر نیز با بیان این که این روز‌ها همه پای کار بوده و حتی آماده برای برف احتمالی هستند گفت: با توجه به برودت هوا شهرداری آماده برف نیز هست و در مجموع مشکل خاصی نیست.

وی در خصوص ناراحتی یکی از اعضا گفت: من به عنوان یک شهروند و عضو شورا صحبت می‌کنم که ما در همه کار‌های مهم باید مدارا و مهربانی داشته باشیم و گفتگو کنیم .

عضو شورای شهر تهران در خصوص قول شهردار برای اهدا دو رام قطار به قم گفت: جلسه هم اندیشی صبح امروز مربوط به آب گرفتگی بود و نشد که در این خصوص با شهردار صحبت کنیم ، اما باید ببینیم که اصل قول چه بوده و از مرکز ارتباطات شهرداری می‌خواهیم که در این مسائل مهم زودتر اطلاع رسانی کند. اما اگر بحث دادن امکانات به شهر‌های دیگر باشد حتما باید مصوبه شورای شهر داشته باشد .  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .